هاآرتص افشا کرد: سهل انگاری امنیتی فرمانده عالی رتبه سپاه در سوریه
به روز شده در      شنبه 4 بهمن 1393     -   Saturday January 24 2015

روزنامه هاآرتص چاپ اسرائیل، ساعاتی قبل گزارش داد، این احتمال وجود دارد که یک فرمانده سپاه پاسداران ایران به علت خاموش نکردن تلفن همراه‌اش شناسایی و مورد هدف قرار گرفته باشد.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی

این گزارش می‌افزاید که تحقیقات نشان می‌دهد که محمدعلی الله‌دادی که ایران از وی به عنوان "سرتیپ پاسدار" یاد کرده، تلفن همراه‌اش را در یک منطقه حساس نظامی در نزدیکی مرز سوریه و اسرائیل روشن نگه داشته است. اشتباه فاحش این مقام عالی رتبه نظامی در حالی به شناسایی او و تیمی از برجسته‌ترین مقامات نظامی گروه تروریستی حزب الله در نزدیکی بلندی‌های جولان در مرز سوریه و اسرائیل انجامیده‌است که رهبران تهران به دفعات از توانایی بالای نیروهای نظامی خود در برخورد احتمالی با اسرائیل سخن گفته‌اند.

منابع خبری نزدیک به حزب‌الله لبنان روز یکشنبه ۱۸ ژانویه مدعی شدند که در حمله اسرائیل به یک کاروان نظامی تعدادی از اعضای این گروه همچنین تعدادی از نظامیان ایرانی حاضر در سوریه کشته شده‌اند. مقامات اسرائیلی اما رسما انجام این حمله را تایید نکرده‌اند. پس از آن فرماندهان سپاه پاسداران در ایران از انجام حملات تلافی جویانه بر علیه اسرائیل صحبت کرده‌اند و برخی فرماندهان نظامی حزب الله از احتمال حمله راکتی به خاک اسرائیل از داخل مرز‌های سوریه خبر دادند.

هنوز از جزئیات ماموریت تیم نظامی سپاه پاسداران و حزب الله لبنان در مناطق مرزی سوریه و اسرائیل اطلاعاتی در دست نیست.

 

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©