موضع‌گیری هنرپیشه سریال «شاهان سان‌ست» خبر ساز شد
به روز شده در      پنجشنبه 14 اسفند 1393     -   Thursday March 5 2015

موضع‌گیری رضا فرهان، در خصوص مواضع نخست وزیر اسرائیل در قبال ایران در یک برنامه زنده تلویزیونی با واکنش‌های متفاوتی از سوی ایرانیان روبرو شده است.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN

آقای فرهان در گفتگویی که با شبکه تلویزیونی Huff Post Live انجام داده است، گفته از مواضع آقای نتانیاهو در قبال جمهوری اسلامی دفاع می‌کند و معتقد است آمریکایی‌ها به جای عراق می‌بایست حکومت ایران را برای بمباران نشانه‌گیری می‌کردند چرا که موجب آزادی مردم ایران می‌شود و به همین دلیل ایرانیان از چنین موضعی که منجر به رهایی آنها خواهد شد، قدردانی می‌کنند.

گفته‌های رضا فرهان که به زبان انگلیسی مطرح شده است با واکنش‌های متفاوتی در میان ایرانیان روبرو شده است. برخی از کاربران فیس بوک و دیگر شبکه‌های اجتماعی با راه اندازی صفحاتی در این شبکه‌ها خواهان بایکوت او به دلیل دشمنی با ایران و هواداری از حمله نظامی به این کشور شدند و برخی دیگر کوشیده‌اند نشان دهند گفته‌های آقای فرهان مشخصا در مخالفت با رژیم سیاسی حاکم بر ایران مطرح شده است.

آقای فرهان پس از انجام مصاحبه اخیر توضیح دیگری در خصوص گفته‌های خود در اختیار رسانه‌ها قرار نداده است، اما آنچه از گفته‌های او استنباط می‌شود به روشنی نشانگر آن است که رضا فرهان به بیان عقاید شخصی خود پرداخته است، عقیده‌ای که در طیف مخالفان ادامه حیات سیاسی جمهوری اسلامی در جامعه ایرانیان خارج از ایران، کم طرفدار هم نیست. با این تفاوت که بسیاری از چهره‌ها و فعالان سیاسی در مطرح کردن این ایده -استفاده از نیروی نظامی قهری در برخورد با جمهوری اسلامی- همواره با رودربایستی و احتیاط، از موضع‌گیری شفاف طفره رفته‌اند.

رضا فرهان 40 ساله، متولد تهران و بزرگ شده در آمریکا یکی از شخصیت‌های محوری بخش نخست سریال تلویزونی «شاهان سان ست» بود که از آغاز خود را یک همجنس گرا معرفی کرد.

سریال «شاهان سان‌ست» یک برنامه Reality Show بود که زندگی شش ایرانی ساکن بلوار «سان ست» در شهر مرفه نشین بورلی هیلز آمریکا را به نمایش گذاشت. در این قبیل برنامه‌ها شخصیت‌هایی که بازیگر نیستند در یک موقعیت خاص قرار می‌گیرند و از زندگی و رفتارهای آنها فیلم برداری می‌شود. رضا فرهان هم به عنوان فردی که شغل اصلیش معاملات املاک است برای این برنامه انتخاب شد اما رفتارها و نحوه زندگی او مورد توجه میلیون‌ها بیننده این سریال تلویزیونی قرار گرفت.

 

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©