ملکه زیبایی جهان در سال 2015 دوست پسر ایرانی‌اش را معرفی کرد
به روز شده در      دوشنبه 12 بهمن 1394     -   Monday February 1 2016

«پیا ورتزباخ» ملکه زیبایی جهان و دختر شایسته فیلیپین در سال 2015 که اشتباه مجری برنامه در اعلام نام او و دختر برگزیده کلمبیا بیش از هر وقت دیگری او را خبرساز کرد، حالا از رابطه‌اش با یک پسر ایرانی‌فیلیپینی پرده برداشته.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی

خانم «پیا» که خود نیز دو رگه فیلیپینی آلمانی است با انتشار عکسی از خود در کنار دوست پسر ایرانی‌اش «میثاق بهادران» که از مادری فیلیپینی و پدری ایرانی در ایران به دنیا آمده است، از او خواسته تا به خاطر در مسابقات انتخابی جام جهانی به عشق او به میدان برود و برایش گل بزند. این خستین بار است که ملکه زیبایی سال 2015 از زوابط عاشقانه خود خبری منتشر کرده است.

میثاق بهادران در حال حاضر در تیم ملی فوتبال فیلیپین توپ می زند. او که یک دندانپزشک ایرانی- فیلیپینی که مادری فیلیپینی دارد و مدام در مسیر تهران به مانیل است ، در تهران و در سنین جوانی فیلم هم بازی کرده و با سحر زکریا جلوی دوربین رفته است. آقای بهادران چند سال پیش به فیلیپین مهاجرت کرد تا در آن کشور درسش را ادامه دهد و پزشکی بخواند. او که فوتبال هم دوست داشته از طریق تیم دانشگاهش پیشرفت کرده و حالا با گل هایش در سن 28 سالگی، ستاره فوتبال فیلیپین شده است. به گفته برخی وب‌سایت‌های ورزشی در ایزان، هر بار که به ایران می‌رود در تمرینات تیمهای استقلال یا نفت تهران حاضر می شود تا آماده بماند.

 

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©