یک مجری شبکه من‌و‌تو در ایران دستگیر شده است
به روز شده در      شنبه 25 اردیبهشت 1395     -   Saturday May 14 2016

منابع خبری در ایران می گویند منصوره حسینی که پیش از این تصاویری از او در حاشیه برگزاری جشنواره فیلم فجر در تهران خبرساز شده بود در هنگام خروج از ایران دستگیر شده است.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN

یک منبع خبری نزدیک به سپاه پاسداران در ایران می‌گوید «منصوره حسینی» سحرگاه جمعه (13 می 2015) در فرودگاه بین‌المللی جنوب تهران و در حالی که قصد بازگشت از ایران را داشته دستگیر شده است.

این مجری برنامه‌های شبکه تلویزیونی من و‌تو که دفتر مرکزی آن در لندن واقع است پیشتر گفته بود از شبکه متبوع خود جدا شده و دیگر قصد ندارد کار رسانه‌ای انجام دهد. خانم حسینی پس از آن خبرساز شد که بخش خبرشبکه تلویزیون دولتی ایران پس از انتشار تصاویری از حضور او در میان شرکت‌کنندگان در جشنواره جهانی فیلم فجر مدعی شد مسئولان این جشنواره دولتی در ایران برای خبرنگار یک شبکه خارج از کشور که از سوی دولت جمهوری اسلامی «معاند» خوانده می‌شود، امکان حضور در این جشنواره را فراهم کرده‌اند. اما مقامات برگزار کننده جشنواره مذکور چنین اقدامی را تکذیب و خانم حسینی را یک بازدید‌کننده معمولی معرفی کرده بودند.

با اینکه از مقصد سفر خانم حسینی اطلاعی در دست‌ نیست اما ممکن است وی پس از نگرانی از احتمال بارداشت و مواخذه، اقدام به خروج از ایران کرده باشد که با جلب ماموران امنیتی در فرودگاه موسوم به امام خمینی روبرو شده است.

پیشتر یک سخنگوی نیروی انتظامی در ایران گفته بود دلیلی برای بازداشت این فعال رسانه‌ای وجود ندارد. اما نیروهای امنیتی تنها ساعاتی پس از این اظهار نظر اقدام به بازداشت منصوره حسنی کرده اند.

 

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©