تکذیب شایعه یک ازدواج هنری
به روز شده در      چهارشنبه 29 اردیبهشت 1395     -   Wednesday May 18 2016

باز انتشار تلگرامی عکسی از خانم گوگوش و فریدون فرح اندوز که برای اولین‌بار در خبرگزاری ایرانشهر منتشر شده بود، به موجی از شایعات بی اساس دامن زد که منجر به واکنش هر دوی این هنرمندان شده و شایعه ازدواج مجدد خانم گوگوش را قویا تکذیب کرده‌اند.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی
اخیرا بسیاری از کابران فضای مجازی با تصویری روبرو هستند که اگرچه برای نخستین بار در خبرگزاری ایرانشهر منتشر شد، اما در شبکه‌های تلگرامی داخل کشور به شایعه‌ای آلوده شد و سپس در فیس‌بوک و دیگر شبکه‌های اجتماعی بار دیگر سراسر جهان را در نوردید.
این عکس که در حاشیه مراسم گردهمایی کارکنان رادیو تلویزیون ملی ایران در لس‌‌آنجلس به وسیله فریبرز یوسفی گرفته شده، خانم گوگوش و فریدون فرح اندوز دو چهره هنری مورد احترام و فوق‌العاده محبوب ایرانی را نشان می‌دهد.
اما این تصویر در شبکه‌های تلگرامی داخل ایران با شایعه‌ای در خصوص ازدواج این دو هنرمند به صورت گسترده باز نشر یافت که اگرچه در ابتدا یک شوخی به نظر می‌رسید اما به دلیل محبوبیت فوق‌العاده هر دوی این هنرمندان به یک موج خبری بزرگ اما دروغین تبدیل شد، تا آنجا که واکنش هر دو این عزیزان را به همراه داشت.
خانم گوگوش در حین کنسرت بی‌نظیر خود که 14 می 2016 در لس‌‌آنجلس برگزار شد، با طنز ویژه خود ضمن قدرشناسی از حضور آقای فرح اندوز در میان مهمانان کنسرتش به این خبر کذب واکنش نشان داد.
از سوی دیگر آقای فرح اندوز نیز در گفتگو با خبرگزاری ایرانشهر شیوع چنین شایعه‌ای را ناشی از فضای سانسور در داخل ایران دانست که هموطنان عزیز راه مناسبی برای خبر گرفتن از هنرمندان خود ندارند و در چنین فضایی، شایعاتی از این دست می‌تواند به سرعت و در نبود رسانه‌های رسمی قابل اعتماد پخش گردد.
لازم به توضیح است که خانم گوگوش ساکن لس‌‌آنجلس در ایالت کالیفرنیا است و فریدون فرح اندور به اتفاق همسر گرامی‌‌اش خانم توران فرح اندوز در شهر راک‌ویل ایالت مریلند در نزدیکی پایتخت آمریکا زندگی می‌کنند.
خبرگزاری ایرانشهر برای هر دو این عزیزان سلامت آرزو مند است.
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©