اطلاعیه مهم وزارتخارجه آمریکا برای دانشجویان ایرانی
به روز شده در      یکشنبه 30 خرداد 1395     -   Sunday June 19 2016

وزارتخارجه آمریکا در اطلاعیه مهمی برای دانشجویان ایرانی علاقمند به ادامه تحصیل در ایالات متحده آمریکا، یکصد وقت مصاحبه اختصاصی در سفارت این کشور در شهر ایروان پایتخت ارمنستان باز کرده است که از ساعت ۳ بعد از ظهر روز دوشنبه 20 جون 2016 قابل رزرو هستند.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی

تارنمای سفارت مجازی آمریکا در تهران که مسئولیت اطلاع رسانی وزارتخارجه آمریکا به زبان فارسی و برای شهروندان ایرانی در امور کنسولی و حقوقی را بر عهده دارد اعلام کرد از ساعت 3 بعد از ظهر روز دوشنبه 20 جون 2016 (31 خرداد 1395) دفتر امور دانشجویی و کنسولی سفارتخانه این کشور در ایروان پایتخت ارمنستان تعداد یکصد وقت مصاحبه اختصاصی برای دانشجویان ایرانی تبار علاقمند به ادامه تحصیل در ایالات متحده آمریکا را باز خواهد کرد که دارندگان شرایط پذیرش و ادامه تحصیل در آمریکا می‌توانند از آن برای اخذ روادید دانشجویی سریع، جهت ادامه تحصیل در سال آتی تحیصلی دانشگاه‌های آمریکا استفاده کنند.

این مصاحبه‌ها که باید به صورت حضوری در محل سفارت انجام شود از تاریخ 24 جون آغار خواهد شد و به گفته سفارت مجازی آمریکا در تهران تا روزهای نیمه نخست ماه جولای نیز ادامه خواهد یافت.

دانشجویان علاقمند به ادامه تحصیل در آمریکا که شرایط اخذ ویزای دانشجویی برای ورود به خاک ایالات متحده دارند می‌توانند از ساعت 3 بعد از ظهر روز دوشنبه برای رزرو وقت مصاحبه خود با سیستم اخد نوبت مصاحبه در سفارتخانه مذکور تماس حاصل کنند.

همه ساله از میان هزاران درخواست ارائه شده، صدها جوان ایرانی با ویزای دانشجویی وارد آمریکا شده و در دانشگاه‌های گوناگون این کشور به ادامه تحصیل می‌پردازند.

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©