حسن آل صفر درگذشت
به روز شده در      جمعه 4 تیر 1395     -   Friday June 24 2016

حسن آل صفر مجری تلویزیونی و مفسر ورزشی ایرانی تبار، شامگاه پنج شنبه 23 جون 2016 در آمریکا دیده از جهان فرو بست. آل صفر، در رسانه های مختلف فارسی زبان در آمریکا خصوصا تلویزیون طپش برنامه های متعدد ورزشی اجرا می کرد.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی

شادروان حسن آل صفر در سال های اخیر در حال نبرد با بیماری سرطان بود و به دلیل بروز عوارض در ماه های گذشته کمتر در مجامع عمومی و صفحه تلویزیون ظاهر می شد.

در یکی دو دهه گذشته و با راه افتادن تلویزیونهای ماهواره ای ایرانی، چند نفری نیز در برنامه های ورزشی چهره نشان دادند که در میان آنان می توان گفت حسن آل صفر یکی از بهترین ها بوده است .

آل صفر در آبادان به دنیا آمد که همین زادگاه، او را از آغاز به فوتبال کشانده و شوق و ذوق را در خون او جاری کرد تا عشق به فوتبال را همواره در رگ هایش پر خون ببیند . سفر به امریکا برای آل صفر فرصتی را فراهم آورد تا در کنار تحصیل در علوم سیاسی، گام به رسانه های ایرانی بگذارد و خیلی زود با گزارش های جذاب و گفتاری تازه توانست برنامه سازی موفق باشد و بینندگان پرشمار را به پای برنامه های خود بکشاند.  

آل صفر بارها با همراهی تیم های ورزشی ایران و به ویژه تیم ملی فوتبال ایران در این سو آن سوی جهان، برنامه هایی را برای تلویزیون های ایرانی تولید کرد که براستی تماشایی بود. در همین سالها آل صفر در کنار تیم فوتبال هنرمندان در شهر لس آنجلس به مربیگری و هدایت این تیم پرداخت و مدت ها در جمع آوری و حفظ تیم هنرمندان تلاش و کوشش داشت.

روانش شاد و یادش گرامی باد.

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©