اعتصاب غذا در مونترال کانادا برای حمایت از زندانیان در ایران
به روز شده در      دوشنبه 4 مرداد 1395     -   Monday July 25 2016

گروهی از کوشندگان سیاسی ایرانی کانادایی در مونترال طی روزهای شنبه و یکشنبه 23 و 24 جولای 2016، در حمایت زندانیان در ایران برای 48 ساعت اعتصاب غذا کردند. این گروه همچنین درخواست آزادی هما هودفر استاد دانشگاه کونکوردیا که در ماه ژوئن در طی سفرش به ایران دستگیر شده بود را داشتند.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی

خانم هودفر درباره مسائلی چون سنگسار زنان و و پوشیه زدن زنان قلم‌فرسایی می‌کرد. امیر خدیر یکی از اعضای این گروه به شبکه CTVگفت که دولت کانادا وظیفه دارد که تمام تلاشش را برای آزادی خانم هودفر بکند. آقای خدیر اضافه کرد که خانواده خانم هودفر که خود نیز فعالان حقوق بشر هستند، برای آزادی خانم هودفر تلاش فراوانی می‌کنند.

خانواده خانم هودفر اعلام کرده‌اند که ایشان به جرم حمایت و پشتیبانی از فمینیسم در ایران زندانی شده‌است و نگران این موضوع هستند که خانم هودفر داروهای مورد نیازش را در دسترس ندارد.

تعدادی از زندانیان ایران مانند خانم نرگس محمدی به اعتصاب غذا دست زده‌اند که دلیل خانم محمدی برای این کار ممانعت زندانبانان از دیدار وی با فرزندانش بوده‌است.  در این میان عده‌ای از ایرانیان دو ملیتی که با توافق هسته‌ای موافق نبودند هدف حملات ایران قرار گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©