دو فارغ التحصیل دانشگاه برکلی، در کنار فارغ التحصیلان دیگر دانشگاه‌های معتبر دنیا، در کادر علمی دانشگاه مجازی بهایی ایران
به روز شده در      دوشنبه 25 مرداد 1395     -   Monday August 15 2016

نيكناز و فارِس كه هر دو از بهاييان ايران هستند و به تازگی تحصيلات خود در دانشگاه بركلى به پایان رسانده‌اند، برای ارائه خدمات آموزشی به دیگر بهاییان محروم از تحصیل در ایران در جمع استادان دانشکاه مجازی بهاییان مشغول به همکاری هستند.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی
نیکناز در گفتگو با وب سایت معتبر آموزشی مرکوری نیوز می‌گوید: «بسيارى از جوانان بهايى كه تحصيلات خود را بعد از موسسه آموزشى بهاييان در خارج از كشور ادامه داده‌اند، با تدريس رايگان دِين خود را به اين موسسه ادا مى‌كنند.»
نيكناز و همسرش فارِس كه هر دو از بهاييان ايران هستند و در موسسه آموزشى بهاييان درس خوانده بودند، پس از خروج از ايران به تحصيلات خود در دانشگاه بركلى ادامه دادند. حالا اين دو پس از فارغ التحصيلى به صورت رايگان و از راه دور به جوانان ايرانى بهايى در ايران تدريس مى كنند.
موسسه آموزش عالی بهاییان، ساليان دراز است سعى دارد كه جوانان بهايى ايرانى را كه از حق تحصيل در دانشگاه هاى ايران محروم هستند را آموزش دهد.  پيش از اين بسيارى از اساتيد در منازل خود كلاس‌هايى را تشكيل مى‌دادند كه بسيار خطرناك بود و بسيارى از اساتيد و دانش آموزان در جريان اين كلاس‌ها دستگير مى‌شدند. اكنون با برگزارى اين كلاس‌ها به صورت آنلاين ريسك كمترى متوجه دانش آموزان و اساتيد است، اما باز هم مشكلات فراوانى براى اين گروه از ايرانيان وجود دارد.
در حال حاضر جوان بهایی محروم از ادامه تحصیل در دانشگاه‌های رسمی ایران، از طریق همین موسسه به تحصیلات خود ادامه می‌دهند. به گفته وب سایت مرکوری نیوز، با توجه به سطح تحصیلات استادانی که در حال حاضر در این موسسه آمورش مجازی مشغول تحصیل هستند، می‌توان گفت این موسسه از کادر علمی بسیار بالایی برخوردار است و می‌توان آنرا به عنوان یکی از نخبه پرورترین موسسات آموزش عالی در شمار آورد.
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©