مشاور جدید ترامپ؛ آزار دهنده جنسی رودی بختیار در فاکس نیوز
به روز شده در      سه شنبه 26 مرداد 1395     -   Tuesday August 16 2016

دونالد ترامپ كانديدای حزب جمهوری‌خواه، راجر آيلز را براي آماده شدن در راستای مناظره با خانم هيلاری كلينتون كانديداي حزب دموكرات به عنوان مشاور خود انتخاب كرد. راجر ايلز مدیر پیشین کمپانی رسانه‌ای فاکس است كه در پی اتهام به آزارهاي جنسي عليه خانم رودابه بختيار اخيرا از شبكه خبری و تلويزيونی فاكس اخراج شد.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN

نيويورك تايمز می‌گوید: "راجر آيلز" رئيس سابق فاكس‌نيوز كه چند هفته پيش به اتهام آزار جنسي از سمت خود مجبور به كناره‌گيري شد، به "دونالد ترامپ" نامزد جمهوري‌خواهان براي انتخابات رياست جمهوري آمريكا مشاوره خواهد داد.

آيلز در حالی می‌خواهد به ترامپ كمك كند كه اولين مناظره ميان هيلاری كلينتون و دونالد ترامپ قرار است 26 سپتامبر برگزار شود.

نیویوزک تایمز می گوید نمی تواند بگوید همکاری بین  آيلز و ترامپ از چه زماني  آغاز شده است و آیا مشاوره‌های پنهانی او در ماه‌های قبل موجب پیروزی ترامپ بوده یا خیر.

«فاكس» پيشتر اعلام كرده بود «راجر آيلز» رئيس شبكه تلويزيونی فاكس نيوز به دنبال اتهامات آزار جنسی عليه وی از سمت خود استعفا كرده است. او با دو مورد شکایت از سوی دو مجری پیشین این شبکه روبرو است و خانم بختیار در هفته‌های گذشته افشا کرد که خروج وی از فاکس نیوز به این پرونده ربط داشته‌است .

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©