خواستگاری شگفت انگیز خواننده ایرانی و شادمانی توریست ها در فرانسه
به روز شده در      یکشنبه 14 شهریور 1395     -   Sunday September 4 2016

خواستگاری شگفت انگیز کامیار خواننده معروف ایرانی از دختر مورد علاقه اش در پلکان کلیسای سکره‌کر که از جاذبه های توریستی پاریس محسوب می شود به خبری داغ در شبکه های اجتماعی تبدیل شد.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN

کامیار که به همراه دختر مورد علاقه اش برای گردش به پاریس رفته بود، تصمیم گرفت تا در این شهر از عشق زندگی خود خواستکاری کند و به همین دلیل با همکاری تنی چند از دوستان دوران نوجوانی اش که در همین شهر ساکن هستند، روی پلکان یکی از معروف ترین جاذبه های توریستی پاریس (کلیسای سکره کر) از هوتان همت خواستگاری کرد. 

خواستگاری موزیکال و رومانتیک این خواننده ایرانی که با آواز خوانی همراه بود به قدری توجه توریست های حاضر در محل را جلب کرد که صدها نفر با دوربین های موبایل خود مشغول تصویربرداری از این صحنه خاص شده و در فضای مجازی آن را به اشتراک گذاشته اند. تعدادی از تصاویر این رویداد در فیسبوک کامیار قابل بازدید برای عموم است.

هوتان همت که به خواستگاری شگفت انگیز کامیار پاسخ مثبت داده است، متولد شیراز و ساکن لس آنجلس در کالیفرنیای آمریکاست و در سال های گذشته رابطه دوستی صمیمی با کامیار داشته است. او از خانواده ای تحصیل کرده و خوشنام در استان فارس ایران برآمده است.

کامیار که با این ابراز عشق آتشین، بار دیگر نشان داد همچنان شورآفرین است با نام کامل کامیار احمدزاده  متولد ۲۹ نوامبر ۱۹۷۸ (۷ اذر ۱۳۵۷) در تهران اما با اصالتی مهابادی است. وی در سال ۱۳۵۹هنگامی که دو ساله بود همراه با خانواده اش به کشور فرانسه و به شهر پاریس مهاجرت کرد و در آنجا بزرگ شد. او در ادامه فعالیت حرفه ای خود به لس انجلس مهاجرت کرد و با گروه بلک کتز به سرپرستی شهبال شب پره به شهرت رسید.

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©