هواداران ایرانی دونالد ترامپ در لس‌آنجلس
به روز شده در      چهارشنبه 7 مهر 1395     -   Wednesday September 28 2016

علیرغم شعارهای تبلیغاتی دونالد ترامپ در مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری آمریکا مبنی بر سختگیری در برابر مهاجران و مسلمانان، بخشی از شهروندان ایرانی-آمریکایی به ترامپ رای خواهند داد.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN
 کیمیا منوچهری خبرنگار ایرانی روزنامه مشهور USA TODAY، گزارشی از نقطه نظرات ایرانیان کالیفرنیا در محله وست وود شهر لس‌آنجلس تهیه کرده است که در آن از اقشار گوناگون ایرانی درباره رای آنها به نامزد رییس جمهوری مورد علاقه‌شان در انتخابات پیش‌رو و دلیل این انتخاب پرس‌و‌جو می‌کند. منطقه وست‌وود، مشهور به «پرژن اسکوئر»، در شهر لس‌آنجلس یکی از اصلی‌ترین مکان‌های جامعه ایرانیان مقیم کالیفرنیاست که کسب و کار ایرانیان در آنجا رونق فراوانی دارد و به نوعی میعادگاه بسیاری از ایرانیان است. 
آقای «مو البرزیان» معتقد است، ترامپ برای مقام ریاست جمهوری مناسب تر از کلینتون است.
«فربد پیپن» مرد جوانی از بستنی فروشی معروف «زعفران و رز» اعتقاد دارد که در میان ایرانیان مقیم لس‌آنجلس به ویژه آنانکه در سال‌های اخیر از ایران به آمریکا آمده‌اند، بحث بسیار جدی درباره انتخاب رییس جمهور آینده آمریکا در جریان است و بر این نکته تاکید دارد که نسل جدید اعضای جامعه ایرانی-آمریکایی اهمیت بیشتری برای این انتخابات قایل هستند. فربد، خانم کلینتون را ترجیح می‌دهد.
«تاد خدادی» از مغازه‌داران ایرانی وست وود از هواداران ترامپ است و اظهار می‌کند که ایده‌های اقتصادی دونالد ترامپ جذابیت بیشتری برایش دارد تا مسایل حزبی وی. البته آقای تاد می‌گوید برخی اعضای خانواده‌اش به ویژه برادر ایشان به خانم کلینتون رای خواهند داد. «سامی مستنه» مرد جوان دیگریست که به دونالد ترامپ رای خواهد داد. او سیاست‌های مهاجرتی ترامپ و به ویژه برنامه‌های او در برخورد با پدیده مهاجران غیرقانونی و تشکیل باندهای تبهکاری توسط آنان را پسندیده است. «بهروز مستنه»، توریست ایرانی معتقد است که هیلاری کلینتون بدلیل نظرات متعادل‌ترش درباره خاورمیانه و به ویژه ایران، برای ریاست جمهوری آمریکا مناسبتر است.
خانم «نلی والنتینو» مشتری سوپرمارکت توچال وست وود به کیمیا منوچهری می‌گوید، به هیلاری کلینتون رای خواهد داد زیرا فکر می‌کند، زمان آن فرا رسیده تا یک زن رییس جمهور آمریکا شود و این همان چیزیست که ایالات متحده به آن نیاز دارد.
دکتر «افشین عمرانی» پزشک ساکن در منطقه وست‌وود اعتقاد دارد که پس از انقلاب اسلامی در ایران و به دست گرفتن قدرت توسط خمینی و طبقه ملاها که باعث آزار و رنجش مردم ایران با عقاید مذهبی افراطی آنان شده است، حملات شدید دونالد ترامپ به اسلام‌گرایی افراطی باعث شده تا نسل قدیمی‌تر ایرانیان مقیم آمریکا از ترامپ حمایت بیشتری کنند و سیاست‌های او در این رابطه را به مواضع خانم کلینتون ترجیح دهند.
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©