شيرين گرامى اولين زن ايرانى‌انگلیسی در مسابقات سه گانه
به روز شده در      شنبه 17 مهر 1395     -   Saturday October 8 2016

مسابقات سه گانه يكى از سختترين رشته هاى ورزشى دنيا به شمار مى رود و تاكنون هيچ زنى نماينده كشور ايران نبوده است. شيرين گرامى جوان ايرانى ساكن انگلستان براى اولين بار به عنوان يك ايرانى در اين مسابقات شركت خواهدكرد.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN
شيرين گرامى جوان ايرانى ساكن انگلستان پيش از اين در مسابقات سه گانه شركت مى كرد تا اينكه به پيشنهاد يكى از دوستانش تصميم گرفت تا با مقامات ايرانى تماس بگيرد و به عنوان نماينده ايران، از سوی کشور زادگاهش به مسابقات بين المللى بپيوندد.
در ابتدا مسئولان فدراسيون ورزش سه گانه به مخالفت پرداختند و حاضر نشدند كه شيرين نماينده ايران بشود. اما پس از تلاش هاى مستمر شيرين و پذيرش اين موضوع كه لباس وى از طرف فدراسيون ايران تاييد شود، او در مسابقات هاوايى آمريكا به نمايندگى از ايران شركت خواهدكرد.
در اين مسابقات شيرين گرامى در كنار رقيبانش ابتدا ٢.٤ مايل در آب هاى خروشان شنا خواهدكرد، سپس ١١٢ مايل ركاب خواهد زد و پس  از يك ماراتن خواهد دويد.
پروسه تاييد لباس شيرين از سوى مقامات ايران مدت مديدى ادامه داشت و درست سه روز قبل از اين مسابقات لباس او نهايى شد. شيرين كه در زندگى شخصى خود حجاب ندارد، حالا توجه نگاه منتقدانه بسیاری را به خود جلب كرده است. برخی این تصمیم او را فرصتی برای سوء استفاده مقامات جمهوری اسلامی برای توسعه اجبار زنان به استفاده از حجاب می دانند.
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©