ایرانیان آمریکا از منشه امیر قدردانی می‌کنند
به روز شده در      شنبه 24 مهر 1395     -   Saturday October 15 2016

با حمایت و برنامه‌ریزی فدراسیون ‌یهودیان ایرانی، مراسمی برای گرامیداشت 60 سال فعالیت رسانه‌ای منشه امیر در تاریخ 27 اکتبر 2016 در محل فدراسیون یهودیان ایرانی لس‌آنجلس و با حضور خود او، نمایندگانی از نخبگان جامعه ایرانیان این شهر، دست اندرکاران رسانه‌ای و گروه بزرگی از علاقمندان آقای امیر برگزار خواهد شد.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی
آقای امیر که زبان گویای صدای اسرائیل در مخالفت با جمهوری اسلامی به زبان فارسی است، برای سال‌ها تنها صدای رسایی بود که با تحلیل‌های درست و اخبار دقیقی که روی موج رادیو اسرائیل ارائه کرد، توانست بن بست خبری درباره اوضاع ایران را شکسته و یاری رسان جامعه بزرگی از ایرانیان در داخل و خارج از آن کشور باشد که به دنبال اخبار وطن مالوف خود بودند.
آقای امیر، کار روزنامه‌نگاری را از سن ۱۷ سالگی در روزنامه کیهان تهران آغاز کرد و به مدت سه سال در آن روزنامه به سردبیری مصطفی مصباح‌زاده همکاری داشت. وی پس از آن برای تحصیل در رشته علوم سیاسی راهی اسرائیل شد.
آقای امیر در اسرائیل نیز روزنامه‌نگاری را ادامه داد و برای 5 دهه در رادیو اسرائیل به خدمت مشغول بوده است.
آقای امیر برای دو هفته در خلس‌آنجلس خواهد بود و با همکاران رسانه‌ای و دوستانش دیدارهایی خواهد داشت. همچنین چند مصاحبه تلویزیونی و رادیویی برای مدن حضور او در این شهر برنامه ریزی شده است.
 
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©