محمدعلی طاهری در حال اغما به بیمارستان منتقل شد
به روز شده در      چهارشنبه 28 مهر 1395     -   Wednesday October 19 2016

روز چهارشنبه 19 اکتبر 2016 خانواده محمدعلی طاهری در کانادا می‌گویند این زندانی عقیدتی در ایران در بیست و دومین روز اعتصاب غذای مجدد خود با حال اغما و بی‌هوشی کامل از زندان اوین به بیمارستان بقیه‌الله در تهران منتقل شده است. طاهری در اعتراض به ادامه بازداشت خود پس از صدور قرار منع تعقیب در اعتصاب غذا بود.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN

آذردخت طاهری خواهر محمدعلی طاهری به خبرگزاری ایرانشهر گفته با اینکه این اتفاق روز سه شنبه 18 اکتبر (27 مهرماه) رخ داده، اما خانواده این زندانی عقیدتی با توجه به زمان ملاقات هفتگی همسرش(زیبا محمدیان) که روزهای چهارشنبه صورت می‌گیرد، با یک روز تاخیر از موضوع مطلع شده‌اند. 

خانم محمدیان (همسر محمدعلی طاهری) روز چهارشنبه مطابق روال معمول برای ملاقات به زندان اوین مراجعه کرده بود که با ممانعت از برگزاری ملاقات روبرو شده و در پاسخ به اعتراض وی گفته شده محمدعلی طاهری از شب گذشته در اغما به سر می‌برد.

خانواده طاهری می گویند این در حالی است که تا ساعات پایانی روز چهارشنبه در ایران همچنان همسر و دیگر اعضای خانواده محمدعلی طاهری در ایران، نمی‌دانسته‌اند که وی در بهداری زندان بستری است یا به بیمارستان منتقل شده است.

یکی از شاگردان عرفان حلقه نیز به خبرگزاری ایرانشهر گفت: بر اساس اطلاعاتی که نمی‌تواند منبع آنرا افشا کند، متوجه  شده است نیروهای امنیتی سه‌شنبه شب وکیل پرونده آقای طاهری را در خصوص هرگونه مصاحبه در خصوص وضعیت جسمی او با رسانه‌ها تهدید کرده‌اند.

خانواده طاهری در تورنتو از ماه‌ها پیش برنامه تجمعات اعتراضی به ادامه حبس آقای طاهری را در شهر‌های مختلف کانادا(خصوصا تورنتو) برگزار می‌کند و از شهروندان ایرانی و غیر ایرانی خواسته‌اند در تلاش برای جمع آوری امضا در ثبت درخواست سازمان عفو بین الملل برای آزادی محمدعلی طاهری یاری رسان این خانواده باشند.

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©