با اتهام تجاوز به یک نوجوان ایرانی هفت پناهجو در آلمان بازداشت شدند
به روز شده در      پنجشنبه 13 آبان 1395     -   Thursday November 3 2016

پلیس آلمان روز پنجشنبه سوم نوامبر2016 (13 آبان) در جریان حمله به چند سکونتگاه پناهجویان هفت متقاضی پناهندگی را به ظن تجاوز مکرر به یک دختر نوجوان ایرانی و فیلمبرداری از صحنه تجاوز بازداشت کرد. ابتدا این هفت تن افغات تبار معرفی شدند اما بعد گفته شد دو تن از آنها ایرانی و 5 نفر افغان هستند.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی

به گزارش خبرگزاری فرانسه، پلیس آلمان اعلام کرد بیش از ۳۰ مامور در حمله به ده اتاق در سکونت‌گاه‌های مختلف پناهجویان در ایالت بادن وورتمبرگ شرکت داشتند. پلیس و دادستانی در بیانیه مشترکی گفتند: «این هفت پناهجو به تجاوز مکرر به یک دختر پناهجوی ۱۷ ساله ایرانی و فیلمبرداری از صحنه تجاوز متهم شده‌اند».

آلمان طی سال گذشته حدود ۹۰۰ هزار پناهجو را پذیرفته که نیمی از آنها اهل کشورهای ایران، سوریه، عراق و افغانستان هستند. این جمعیت در سکونت‌گاه‌های مختلفی در سراسر این کشور از جمله مسافرخانه‌ها، مغازه‌ها، ساختمان‌های ورزشی و پادگان‌های نظامی سابق اسکان داده شده‌اند. امدادگران و مددکارانی که در این مراکز کار می‌کنند می‌گویند در برخی موارد این تنش‌ها به درگیری میان اتباع کشورهای مختلف و یا اقلیت‌های قومی و دینی گوناگون انجامیده و در موارد دیگری باعث شده زنان و کودکان با افزایش خطر آزار و تجاوز جنسی روبرو شوند.

 
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©