پلیس آمریکا: اعضای باند تجاوز به دختران ماساچوست، ایرانی‌تبار هستند
به روز شده در      چهارشنبه 19 آبان 1395     -   Wednesday November 9 2016

پلیس ایالت ماساچوست در آمریکا می‌گوید به شواهدی دست یافته که یک باند 5 نفره ایرانی‌تبار را در مظان اتهامات سنگین جنسی در تجاوز به دختران زیر سن قانونی قرار می‌دهد.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی

پلیس شهر چلمسفورد در ایالت ماساچوست (شمال شرق آمریکا)، هشتم نوامبر2016، اعلام کرد که بازپرسی از پنج ایرانی‌تبار متهم به تشکیل باند فساد جنسی را آغاز کرده است.جرم این افراد، توزیع مواد مخدر، تجاوز و ایجاد رابطه جنسی با دختران نوجوان زیر سن قانونی است.

این اتهامات توسط سه قربانی مطرح شده که مدعی‌اند ایرانی‌تباران مظنون به آنها مواد مخدر داده‌ و آنان را مورد تجاوز قرار داده‌اند.

محمد رستمی 37 ساله معروف به Shoebury یکی از متهمان این پرونده در بازپرسی پلیس، کلیه اتهامات وارده را رد کرده است.

نخستین مدعی تجاوز جنسی، زنی است که ادعا می‌کند در فاصله سال‌های 2007 تا 2010 که سن او بین 13 تا 15 سال بوده توسط محمد رستمی که در آن زمان در یک پیتزا فروشی  در خیابان Duke شهر چلمسفورد کار می کرده، پس از استفاده از مواد مخدر، مورد تجاوز واقع شده است اما آقای رستمی داشتن هرگونه رابطه ای با این زن را رد می‌کند.

 مهدی زارع 32 ساله مظنون دیگریست که با همین اتهامات مواجه است. او متهم است که حداقل چهار بار با استفاده از کوکایین و کانابیس به دختر نوجوانی در یک هتل در چلمسفورد تجاوز کرده است ولی آقای زارع با این استدلال که هتل دوربین دارد و هیچ چیزی در اینباره ضبط نشده، زن جوان را که اکنون بیست سال دارد به دروغگویی متهم کرده است.

 مهدی زارع نیز در آن زمان در همان رستورانی کار می‌کرده که محمد رستمی در آن مشغول به کار بود.

 مهدی خاشی راننده تاکسی در چلمسفورد، متهم دیگر این پرونده است که وی نیز اتهام تجاوز به سومین قربانی را رد کرده و در بازپرسی پلیس اعلام کرده که دختر نوجوان با سواستفاده از سادگی او، پول قرض گرفته و دیگر به وی پس نداده است.

این متهمان در دادگاه، از خود در برابر اتهام در اختیار گذاشتن قربانیان برای سواستفاده و تجاوز جنسی به مردان دیگر نیز دفاع کردند.

شهر کوچک چلمسفورد در میدل‌اسکس کانتی، در ایالت ماساچوست قرار دارد.  

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©