دوازدهمین نشست بنیاد زنان ایرانی آمریکایی در پایتخت آمریکا برگزار شد
به روز شده در      دوشنبه 24 آبان 1395     -   Monday November 14 2016

دوازدهمین نشست رهبری بنیاد زنان ایرانی آمریکایی (IAWF) در واشنگتن دی سی برگزار شد. حدود ششصد نفر از زنان ایرانی آمریکایی در این کنگره با هدف تقویت و گسترش رهبری زنان، به یکدیگر پیوسته بودند.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی

این زنان خواستار بسیج همه نیروهایشان برای کمک به پیشرفت کشور خود، آمریکا شدند و نسل آینده‌ای از وکلا، حافظان محیط زیست، بانکداران، هنرمندان، مددکاران اجتماعی، دانشمندان، روانشناسان و روزنامه‌نگاران را معرفی کردند.

در این کنفرانس درباره نحوه تغییرات و چشم انداز آینده رسانه‌ها، خانم‌ها «تارا بهرامپور» از واشنگتن پست، «ساناز مشکین‌پور» از سرویس اخبار NPR، «تارا گلشن» از شبکه VOX و «سارا روانی» از سانفرانسیسکو کرونیکل به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در این سخنرانی‌ها از تغییر اطلاع رسانی سنتی به شیوه‌های مدرن مانند استفاده از شبکه اجتماعی توییتر، پادکست‌ها و واقعیت مجازی و استفاده از ابزار سخت افزاری و نرم افزاری رایانه‌ای و شبکه‌ای تعاملی برای روزنامه‌نگاران سخن گفته شد و نقش مهم فناوری‌های مدرن برای نسل بعدی اطلاع رسانی سریع و دقیق تشریح شد.

«مریم خسروانی» بنیانگذار IAWF در این نشست با اشاره به الزام ساخت پل‌های ارتباطی، بر استحکام پیوند بین شبکه زنان ایرانی – آمریکایی بدون در نظر گرفتن سیاست، عقیده و وضعیت اجتماعی و اقتصادی تاکید کرد. به گزارش هافینگتون پست، رویداد امروز شامل جلسات مذاکره و مشاوره با مدیران ارشد شرکت‌ها، صنایع و دیگر صاحبان کسب و کار بود.     

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©