توهین نژادپرستانه به یک شهروند ایرانی آمریکایی در کالیفرنیا
به روز شده در      دوشنبه 24 آبان 1395     -   Monday November 14 2016

در ویدیویی که اخیرا در شبکه اجتماعی فیس‌بوک منتشر شده است، یک شهروند ایرانی متولد آمریکا مورد توهین نژادپرستانه توسط زنی آمریکایی قرار می گیرد هنگامیکه می‌بیند او به زبان آشوری با موبایلش حرف می زند.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی

 به نقل از خانم آیوت لولهم ((Ivet Lolham شاهد عینی که در قطار سریع‌السیر منطقه Bay Area (در شمال کالیفرنیا) حضور داشته و این اتفاق برای وی رخ داده و از نزدیک، ماجرا را با گوشی موبایلش فیلمبرداری کرده و در حساب کاربری فیس‌بوک خود قرار داده است.

بر اساس این تصاویر، وقتی خانم لولهم از زنی که جلویش ایستاده درخواست می‌کند که جلوتر برود، آن زن به او می‌گوید: «ترامپ باید تو را اخراج کند، الان تو قانونشکنی میکنی با آنچه انجام می‌دهی. این زن خاورمیانه‌ای است. او تروریست است. او شهروندانی مثل من را می‌ترساند. او احتمالا اخراج خواهد شد.»

وقتی مسافر دیگری به او چیزی می‌گوید، زن فریاد می کشد: «تو خفه شو. شما همه قاتل هستید. دروغ نگویید.»

هنگامیکه خانم لولهم درباره نمایش ویدیو در فیس‌بوک به زن هشدار می‌دهد، او در پاسخ می گوید: «هیچکس مزخرفات تو را در فیس‌بوک نگاه نخواهد کرد. من فکر میکنم تو یک خوک کوچولوی زشت هستی که باید (از آمریکا) اخراج بشوی. من دعا می‌کنم.»

وقتی خانم لولهم توضیح می‌هد که شهروند ایالات متحده است، زن توهین کننده می‌گوید: «اوه، تو الان خوبی، تو چقدر خوش شانسی، تو الان این حرف از خودت در آوردی.» افرادی که این زن را می‌شناسند، مدعی شده‌اند که او تعادل روانی ندارد و بیمار است و از اینکه ویدیوی مربوط به توهین‌های نژادپرستانه‌اش در فیس‌بوک به اشتراک گذاشته شده است، نگران است.  

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©