عالی‌ترین نشان سازمان جوانان برای حقوق بشر به «کوکو طبیب‌زاده» رسید
به روز شده در      سه شنبه 16 آذر 1395     -   Tuesday December 6 2016

یکشنبه 4 دسامبر 2016 و در آستانه روزجهانی حقوق بشر، تنديس افتخار سازمان "جوانان برای حقوق بشر" به یک بانوی ایرانی (كوكو طبيب زاده) و تيم او كه از افراد خانواده‌اش تشکیل شده است اهدا شد. این جایزه به پاس تلاش دوساله طبیب زاده برای بازگردان فارسی کتاب‌های راهنمای حقوق بشر به فارسی به وی تعلق گرفت.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN
 
يكشنبه شب 4 دسامبر 2016 در يك مراسم باشكوه كه از سوي سازمان " جوانان براي حقوق بشر" در celebrity center international در هالیوود برگزار شد، هدف‌ها و كوشش‌هاي اين سازمان در سال ٢٠١٦ از سوي مسئولين و مديران اين موسسه به  حضار گزارش داده شد.
همچنین تيم "كوكو طبيب زاده" موفق شده در يك كوشش فرهنگي و اجتماعي كه دو سال به درازا كشيده است مدارك و كتابچه‌هاي راهنماي حقوق بشري اين سازمان را به فارسي ترجمه كند و در اختيار مردم قرار دهد.
سازمان جهانی جوانان برای حقوق بشر((Youth for Human Rights International (YHRI) یک سازمان خیریه غیر دولتی است که مرکز اصلی آن در لس‌‌آنجلس مستقر است. بنیانگذاران این سازمان باور دارند باید مفاد اعلامیه جهانی حقوق بشز از کودکی به فرزندان جهان تدریس شود تا آنها در بزرگسالی از حقوق خود به درستی مطلع باشند. سازمان YHRI
هدف اين سازمان آشنا كردن مردم به طور اعم و جوانان به طور اخص به مقوله حقوق بشر و رعايت آن توسط خود مردم و حكومت هاست. این سازمان برای 26 کشور جهان از جمله آمریکا، مکزیک و سوئد، خدمت رسانی می کند که با تامین منابع و خوراک به زبان فارسی امیدواراست ایران نیز به صورت جدی در برنامه کاری آن قرار گیرد.
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©