دستگیری اعضای خانواده سارق ایرانی در هندوستان
به روز شده در      سه شنبه 7 دی 1395     -   Tuesday December 27 2016

وزارت امور داخلی (وزارت کشور) هندوستان می گوید در جستجوی جزییات چندین مورد سرقت و کلاهبرداری توسط اعضای یک خانواده ایرانی است. این باند خانوادگی سارق توسط پلیس شهر ساحلی کوژیکوده (واقع در جنوب هند در ایالت کرالا) دستگیر شده‌اند. اعضای این خانواده ایرانی مشکوک به درگیر بودن در چندین مورد تقلب مالی در سراسر هندوستان هستند که حداقل دو مورد آن در شهرهای تالاسری و پالا (هر دو در ایالت کرالا) ثبت شده است.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی

به گزارش روزنامه انگلیسی زبان هندو، هفته گذشته پلیس منطقه پانیانکارا در نزدیکی شهر کوژیکوده، «غلامحسین برومندزاده» 50 ساله، همسرش «منظر باقری» 51 ساله و پسر آنها «محمد برومندزاده» 20 ساله را به جرم سرقت هشتادهزار روپیه از یک پمپ بنزین، دستگیر و تحویل مقامات قضایی داد.

پلیس همچنین به نقش این باند تبهکار خانوادگی در تقلب و دلالی ارز در دهلی‌نو نیز مشکوک است. اعضای این خانواده ایرانی متهمند که در جریان سفرشان با یک خودروی SUV به دور هند، دست به دزدی و کلاهبرداری زده‌اند. مقامات هندی تصاویر ویدیویی از فعالیت‌های آنان را بعنوان مدرک در اختیار دارند.

این خانواده خلافکار ایرانی شامل پدر، مادر، پسر و دو دختر است که در هشتم اکتبر گذشته با روادید گردشگری وارد دهلی‌نو شدند. آنها پیش از این مدتی در شهر ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی زندگی کرده‌اند اما اصولا اقامت دایمی آنها در تهران بوده است. به گفته مقامات وزارت کشور هند، عضو ششم خانواده موفق به فرار شده و متواریست. اعضای خانواده برومندزاده پیش از ورود به هندوستان به مدت چهار ماه در اندونزی اقامت داشته‌اند. تحقیقات نشان می‌دهد که غلامحسین، پدر خانواده در تهران برقکار بوده و پس از مهاجرت به آفریقای جنوبی، در شهر ژوهانسبورگ برای گذران زندگی به کار فروش ظروف شیشه‌ای و گلدان پرداخته است.

به گفته مقامات هندی، با توجه به تعدد جرم‌های مرتکب شده توسط اعضای این خانواده که در پاسگاه‌های پلیس مناطق مختلف ثبت شده، اخراج این ایرانیان پیش از رسیدگی قضایی به پرونده آنها مقدور نیست.   

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©