بازجویی از نخست وزیر اسرائیل به یک افسر ایرانی‌تبار پلیس اسرائیل سپرده شد
به روز شده در      دوشنبه 13 دی 1395     -   Monday January 2 2017

شبکه اول تلویزیون اسرائیل خبر داده است که بازجوی ارشد تیم تحقیقات از نخست وزیر این کشور، سرتیپ «کوروش برنور» فرماندهی ستاد کشوری تحقیقات پلیس، از یهودیان ایرانی‌الاصل است. بازجویی از بنیامین نتانیاهو به ظن دریافت برخی امتیازات مالی از تاجران صورت می‌گیرد.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی

کوروش برنور، ۵۰ ساله، با ۲۰ سابقه کار در پلیس اسرائیل، رئیس بخش مبارزه با جرایم بین‌المللی در پلیس اسرائیل بوده و از سال گذشته با درجه سرتیپی پلیس، به فرماندهی ستاد کشوری تحقیقات مرتبط با فساد رسیده است.

آقای برنور به عنوان ریاست ستاد «لاهاو ۴۳۳» واحد ویژه مبارزه با فساد در پلیس اسرائیل، با  تیمی از کارآگاهان، کار خود را برای آغاز تحقیقات از نخست وزیر در دفتر وی در اورشلیم از شامگاه دوشنبه دوم ژانویه 2017 آغاز کرده است.

دفتر نخست‌وزیری اسرائیل خبر داده که آقای نتانیاهو با بازجویان پلیس، همکاری کامل خواهد کرد و برنامه کاری خود را به خاطر امکان دادن به نشست‌های طولانی پرسش و پاسخ تغییر داده است.

شبکه‌ اول تلویزیونی اسرائیل گزارش می‌دهند، از عصر دوشنبه پرده‌های بزرگ سیاه بر ورودی کوچه‌ای که دفتر نخست‌وزیری اسرائیل در آن قرار دارد، کشیده شد تا آمد و شد کارآگاهان پلیس از کنجکاوی خبرنگاران در امان باشد.

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©