مرگ مشکوک یک شهروند ایرانی‌تبار در نیویورک
به روز شده در      جمعه 29 بهمن 1395     -   Friday February 17 2017

منابع پلیس نیویورک روز پنجشنبه شانزدهم فوریه 2017 اعلام کردند، جسد یک ایرانی یهودی را در فروشگاه جواهرفروشی‌اش در محله TriBeCa در منطقه منهتن پایین کشف کرده‌اند. پلیس به مرگ این مرد مشکوک است و احتمال می‌دهد که قتلی رخ داده باشد.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی

به گزارش وبگاه سرویس خبری YWN، جسد مرد یهودی ایرانی‌تبار در حالی پیدا شده که به دور گردنش بند پلاستیکی زیپی ویژه بستن سیم و کابل بسته شده بود و احتمالا باعث خفگی و مرگ وی شده است.

منابعی به این بنگاه خبری گفته‌اند که حدود دو روز پیش کشف جسد، از این مرد خبری نبوده و افراد خانواده وی به پلیس مفقود شدن وی را اطلاع داده بودند و نیز فعالان جامعه یهودیان نیویورک هم در جستجو برای یافتن اثری از این مرد، پلیس را یاری دادند.

پلیس با کمک کلیدی که برادر مرد کشته شده به آن‌ها داد به محل فروشگاه مرکزی طلا و الماس در منهتن نیویورک رفتند و در داخل بخش تاسیسات  این فروشگاه، جسد آقای «امید قولیان» 43 ساله را یافتند، در حالی‌که دو بند پلاستیکی زیپی ویژه بستن سیم و کابل به دور گردنش بسته شده بود.

کارشناسان پلیس نیویورک بر این باورند که مرگ آقای قولیان طبیعی نبوده است و پزشکی قانونی نیز هنوز علت مرگ را بطور رسمی اعلام نکرده است.

منابع خبری می گویند که چند روزی است که یکی از کارمندان آقای قولیان نیز مفقود شده و خبری از وی در دست نیست؛ پلیس در جستجوی این کارمند است تا شاید سرنخی درباره این مرگ مشکوک به قتل به دست آورد.

تحقیقات پلیس برای تکمیل پرونده و افشای راز این قتل احتمالی ادامه دارد.

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©