کشف جسد زن ایرانی در حفره در مونترال کانادا
به روز شده در      یکشنبه 15 اسفند 1395     -   Sunday March 5 2017

پلیس شهر مونترال اعلام کرد، جسد “لیلا تاتاری” زن هفتاد ایرانی را که در آخرین روزهای فوریه خبر مفقود شدن او منتشر شده بود، یافته است. به گفته سخنگوی پلیس پیکر بی جان این زن در حفره ای سرپوش یک مجمسه مادر مقدس در یک مدرسه پیدا شده است.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN

سخنگوی پلیس مونتریال Daniel Lacoursière عنوان کرده است که تحقیقات در این مورد ادامه دارد و تا کنون هیچ مدرکی که حاکی از بروز جنایت باشد به دست نیامده است.
 لیلا تاتاری هفتاد ساله در ساعت 14 روز 25 فوریه 2017 از ساختمان محل سکونت خود و خانواده اش در راک هیل خارج شده بود. خانواده خانم تاتاری بلافاصله پس از اطلاع از غیبت ایشان پلیس مونترال را مطلع ساختتند.
 پس از مفقود شدن خانم تاتاری، دختر وی (آیدا) با ارسال پیامی به شرحئ زیر در شبکه های اجتماعی ضمن توضیحاتی در مورد این حادثه، از هموطنان خود کمک خواسته بود:

«من آیدا تاتاری هستم ، همانی که مادرش دو روزپیش – ٢٥ فوریه- از خانه بیرون رفته و باز نگشته. مادرم لیلا تاتاری حدود چهار ماه پیش در تاریخ ٢٠ اکتبر از ایران به مونترال امد تا برای تولد دخترمان در کنار ما باشد. مادرم نزدیک به هفتاد سال دارد. نه فرانسه می داند نه انگلیسی، با کسی در مونترال در ارتباط نبوده، در این مدت فقط با ماشین بیرون رفتیم و مادرم هیچ وقت به تنهایی بیرون نبوده. قامتی متوسط دارد و ارام گام بر می دارد. ما شنبه برای خرید در حدود دو ساعت خانه را ترک کردیم ( از حدود ١٣:٥٠ تا ١٥:٤٠) وقتی برگشتیم مادرم خانه نبود دوربین های ساختمان (راک هیل) نشان می دهند که مادرم ساعت١٤:٠١ از خانه بیرون رفته با یک پالتوی مشکی شال مشکی با راه های قهوه ای شلوار مشکی و کفش های طبی مشکی، هیچ چیز دیگری با خودش نبرده نه پول نه آدرس نه تلفن و نه حتی داروهایش را که به آنها احتیاج دارد. نمی دانیم چرا رفته و کجا رفته، به همه چیز فکر کرده ایم، هر کجا که به ذهنمان می رسید و نمی رسید را گشته ایم … در شرایط روحی مناسبی نیستم، مستاصل شده ام و عضو این گروه هم نیستم. همسرم هومن به دنبال مادرم است. »
  
به گفته خانم سارا پرهیزکار یکی دیگر از اعضای جامعه ایرانی که برای یافتن خانم تاتاری فعالیت می کرد، افراد داوطلب به جستجوی خیابان ها، بیمارستان، کلیساها، مراکز عمومی و محل های خاص مانند قبرستان پرداختند.
 با وجود وارد شدن به روز سوم ناپدید شدن ایشان، گروه های جستجو ناامید نشده و همچنان به تلاش و جستجوی خود در منطقه وسیع تری از محل زندگی خانواده تاتاری پرداختند. در این روز با نماینده های مناطق اطراف تماس گرفته شده و از آنها خواسته شد بابت همکاری و گوشزد نمودن اهمیت آن به پلیس و نیروهای جستجوگر اقدام کنند.
 متاسفانه تلاش های شبانه روزی خانواده، دوستان و افراد داوطلب برای پیدا کردم خانم لیلا تاتاری ثمربخش نبود و در روز سه شنبه 28 فوریه پلیس مونتریال پس از دریافت تماسی مبنی بر یافته شدن یک جسد، با حضور در منطقه و بررسی اولیه اعلام کرد که جسد یافته شده متعلق به خانم تاتاری است.

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©