طرح اصلاحی نماینده سن دیگو برای بیمه درمانی آمریکا
به روز شده در      چهارشنبه 25 اسفند 1395     -   Wednesday March 15 2017

تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN
دارل آیسا نماینده جمهوریخواه کنگره امریکا از چولا ویستا در سن دیه گو در مورد رای دادن به طرح بیمه درمانی پال رایان که قرار است جایگزین بیمه همگانی اوباما کر شود گفته است بخش‌هایی از این طرح نیاز به اصلاح و تغییر دارد تا قابل اجرا باشد‌. وی افزوده است تا آن زمان من به این طرح رای مثبت نخواهم داد.
آیسا در ادامه گفت طرحی را ارائه کرده است که به موجب آن می‌توانند همه امریکایی‌ها را به خرید بیمه‌ای ترغیب و ملزم کنند که تمام کارمندان دولت فدرال از آن برخوردار هستند.
کارشناسان این حوزه باور دارند اگر طرح بیمه درمانی جمهوریخواهان که از سوی پال رایان، سخنگوی کنگره و شماری از همکارانش تهیه شده به تصویب برسد، میلیون‌ها نفر از شهروندان کالیفرنیا که تحت بیمه درمانی مدیکل هستند یحتمل پوشش درمانی خود را از دست خواهند داد.
از سوی دیگر بسیاری از منتقدان سیاست های اوباما تاثیر اوباما کر بر صنعت بیمه را به ضرر مردم عادی می‌دانند چرا که شرکت‌های بیمه با افزایش نرخ بیمه‌نامه‌‌های خود از یکسو و از سوی دیگر بی‌اعتباری عملی بیمه‌نامه‌های ارزان نه تنها قشر کم درآمد از پوشش مناسب بهداشتی بهره مند کرده‌اند، بلکه تنها این قشر مجبور به پرداخت هزینه‌های اضافه از جمله جریمه مالیاتی برای نداشتن بیمه اجباری گشته‌اند. منتقدان دولت اوباما اجباری کردن بیمه را مخالف با روح آزادی بیان و رفتار در قانون اساسی آمریکا می‌دانند. 
لازم به یادآوری است تعدد بیشتر نمایندگان دموکرات در منطقه‌ای که آیسا آن را نمایندگی می‌کند این احتمال را قوت بخشیده که او در انتخابات 2018 کرسی نمایندگی خود را از دست بدهد.
 
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©