IALA پیشگام جوانگرایی در جامعه ایرانیان آمریکا
به روز شده در      یکشنبه 27 فروردین 1396     -   Sunday April 16 2017

انجمن وکلای ایرانی آمریکایی در اقدامی تحسین برانگیز با پدید آوردن میدان عمل، طی انتخابات جدید خود تیمی از وکلای جوان ایرانی‌تبار را به عنوان هیئت مدیره این انجمن مهم برگزید تا از این رهگذر فرصت احیا، نوآوری و افزایش قدرت تاثیرگذاری این حوزه امور وکالتی جامعه ایرانیان را فراهم آورد. این مهم وقتی بیشتر خودنمایی می‌کند که دریابیم وکلای صاحب‌نام ایرانی با اجرای چنین تصمیمی در جریان انتخابات اخیر انجمن وکلای ایرانی آمریکایی پیشگام جوانگرایی در یکی از مهمترین رده‌های تخصصی جامعه ایرانیان آمریکا بوده‌اند.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی
در انتخابات اخیر انجمن وکلای ایرانی آمریکایی که نتایج آن دهم آپریل منتشر شد، اعضای این سازمان مهم در جامعه ایرانی برای دوره دو ساله آینده(2017/2018) خود که از اول جون 2017 آغاز خواهد شد، به شرح زیر گروهی از چهره های جوان عضو این انجمن را برای اداره هیئت مدیره برگزیدند:
خانم موري احمدي با احتساب حداکثر آرا به سمت پرزيدنت،خانم شانتل عاملي به عنوان پرزيدنت منتخب، اقای هومن كاظمي در سمت منشي هیئت مدیره و همچنین خانم فاطمه بني هاشمي نیز برای تصدی سمت خزانه داری انتخاب شدند.
همچنین شرکت کنندگان در این انتخابات، با رای خود مسئولیت عضویت در هیئت مدیره انجمن وکلای ایرانی آمریکایی را برای دوسال آینده به وکلای منتخب خود:  آزاده دادگستر گيلبرت، هايده ضرابي، كاوه هروي، كيوان شاكري و شوكا رسولي واگذار کردند.
انتخاب یک هیئت مدیره جوان، فعال و حقوقدان جدای از به رخ کشیدن توانایی بالقوه جامعه ایرانیان آمریکا در تربیت نیروهای مستعد، تحصیل کرده و دارای موقعیت ممتاز اجتماعی، نشانگر دانش و آینده‌نگری نسل پیشین مهاجران ایرانی به ایالات متحده آمریکاست که زمینه رشد اجتماعی ایرانیان در این کشور را فراهم آورده و از میدان دادن به جوانان همواره استقبال کرده‌اند.
خبرگزاری ایرانشهر ضمن تبریک به هیئت مدیره جدید انجمن وکلای ایرانی از زحمات هیئت مدیره پیشین برای پیشبرد جایگاه محکم قانونی برای جامعه ایرانیان آمریکا قدرشناسی می‌کند.
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©