نخستین جشنواره فیلم‌های ایرانی در ویسکانسین به میزبانی مدیسون
به روز شده در      جمعه 1 اردیبهشت 1396     -   Friday April 21 2017

نخستین جشنواره فیلم‌های ایرانی در شهر مدیسون ایالت ویسکانسین (شمال‌خاوری ایالات متحده) در تاریخ 22 و 23 آوریل برگزار خواهد شد.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی

«حمیدرضا نصیری» استادیار دانشگاه ویسکانسین – مدیسون به‌عنوان سازمان‌دهنده جشنواره فیلم‌های ایرانی در شهر مدیسون می‌خواهد مردم ایالت ویسکانسین تصویری واقعی از ایران و مردم آن ببینند.

به گزارش رادیو پابلیک ویسکانسین، آقای نصیری درباره انگیزه برگزاری فستیوال فیلم‌های ایرانی در مدیسون می‌گوید: «ما در تلاش هستیم تا یک تصویر جایگزین و واقعی‌تر از مردم، جامعه و فرهنگ ایرانی ارایه دهیم. چند ماه گذشته برای ایرانیان زیاد جالب نبوده است بویژه برای ایرانی‌تباران مقیم آمریکا زیرا سیاستمداران و برخی از رسانه‌ها چیزهایی درباره ما گفته‌اند که اصولا درست نیست. این جشنواره تصویری دقیق‌تر و متنوع‌تر در مورد ایران و ایرانیان به مردم نشان خواهد داد.»

برای فستیوال فیلم‌های ایرانی که شنبه و یکشنبه، 22 و 23 آوریل برگزار می‌شود، سه فیلم سینمایی انتخاب شده است. حمیدرضا نصیری معتقد است که نباید فقط به‌دنبال نمایش فیلم‌هایی بود که از ایران تصویری بیگانه و عجیب و غریب ارایه می‌کنند مانند «فروشنده» اصغر فرهادی که جایزه اسکار نیز برد. او می‌گوید، باید طیف وسیعی از انواع فیلم‌های ایرانی با سوژه‌های متفاوت برای مخاطبان به نمایش در آید.

نمایش فیلم‌های جشنواره مدیسون برای همگان رایگان و آزاد خواهد بود و علاقمندان می‌توانند برای دستیابی به اطلاعات بیشتر به وبگاه رسمی این فستیوال به نشانی www. wiiranianfilmfest.com مراجعه نمایند. 

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©