نتایج لاتاری گرین کارت آمریکا برای سال 2018 اعلام شد
به روز شده در      سه شنبه 12 اردیبهشت 1396     -   Tuesday May 2 2017

نتایج برنامه قرعه کشی روادید گونه گونی که به لاتاری گرین کارت موسوم است، برای سال ۲۰۱۸، همزمان با نیم روز سه شنبه دوم ماه می 2017 به وقت محلی در شرق امریکا اعلام شد.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN

شرکت کنندگان در این قرعه کشی می توانند با مراجعه به سایت رسمی لاتاری گرین کارت، شماره تاییدیه خود را وارد و  وضعیت پرونده خود را مشاهده کنند. قرعه‌کشی گرین کارت یکی از راه‌های مهاجرت به ایالات متحده آمریکا است که ثبت نام آن هر ساله در پاییز انجام می‌شود و نتایج آن سال آینده اعلام می‌شود. در قرعه کشی حاضر، متقاضیان فرم ثبت نام خود را در مهر و آبان گذشته ارسال کردند.

وزارت خارجه آمریکا در راهنمای فارسی خود می گوید «چنانچه شماره تاییدیه تان را در اختیار ندارید، در قسمت بررسی پرونده روی گزینه forgot confirmation number کلیک کنید و با وارد کردن برخی اطلاعات شخصی دیگر که در زمان ثبت نام از آنها استفاده کرده اید، می توانید شماره تاییدیه تان را بازیابید.»

وزارت خارجه تاکید می کند که «هرگز ایمیلی مبتنی بر پذیرش یا عدم پذیرش در قرعه کشی به افراد نمی فرستد و از شما نمی خواهد توسط پست یا سرویسهایی مانند Western Union پول ارسال کنید.»

این بیانیه تاکید می کند که هرگونه ایمیل یا مکاتبه ای از این دست «جعلی و با هدف کلاهبرداری» است و تنها محل موثق برای دریافت وضعیت پرونده، وبسایت رسمی قرعه کشی است.

شایان ذکر است سیاست های مهاجرتی رییس جمهور ترامپ بر این دوره از لاتاری گرین کارت تاثیر نداشته و ایرانیان برنده لاتاری می‌توانند بر اساس راهنمای وزارتخارجه برای انجام سایر مراحل به سفارتخانه های این کشور در خاورمیانه مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©