یک ایرانی‌تبار در میان چهار زن کارآفرین برتر در اورنج کانتی
به روز شده در      پنجشنبه 21 اردیبهشت 1396     -   Thursday May 11 2017

هر سال «انجمن ملی صاحبان مشاغل زنان» ایالات متحده (NAWBO) در مناطق مختلف، زنان کارآفرین برتر را انتخاب کرده و طی مراسمی به آنان جوایزی را اهدا می‌کند. امسال در منطقه اورنج‌کانتی یک زن ایرانی‌تبار کارآفرین موفق شده تا در بین چهار برنده جایزه «زن کارآفرین برتر» قرار گیرد.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی

انجمن ملی صاحبان مشاغل زنان ناحیه اورنج‌کانتی (NAWBO – OC) در سال 2017، سرکار خانم «انوشه اسکوییان» را به‌عنوان یکی از چهار کارآفرین برتر از شهر صنعتی نیوپورت بیچ معرفی کرده است.

انوشه اسکوییان ایرانی‌تبار و از سن 14 سالگی به آمریکا مهاجرت کرده است. خانم اسکوییان در سال 2000 شرکت Ship & Shore Environmental را در شهر سیگنال هیلز کالیفرنیا تاسیس کرد که کار آن تولید و ارایه خدمات و سامانه‌های کاهش آلودگی بوده است و در سال 2010 کمپانی دیگری توسط خانم انوشه راه‌اندازی می‌شود کهGreen Energy Industrial Solutions نام دارد و هدف آن توسعه و گسترش استفاده از انرژی‌های پاک و سبز به منظور جلوگیری از آلودگی محیط زیست است.

به گزارش لس‌انجلس تایمز، قرار است تا در روز پنجشنبه یازدهم ماه می طی مراسم ویژه‌ای در بیست و یکمین سالگرد اعطای جوایز انجمن ملی صاحبان مشاغل زنان در سالن «سیتی نشنال گرو» شهر اناهایم اورنج‌کانتی از انوشه اسکوییان و سه زن کارآفرین برتر دیگر این منطقه قدردانی شود. NAWBO در سال 1975 با هدف شناسایی و پشتیبانی از زنان فعال اقتصادی و کارآفرین آمریکا تاسیس شد و هم اکنون حدود ده میلیون یکصدهزار زن صاحب مشاغل را پوشش می‌دهد.

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©