سو استفاده انتخاباتی هکرها از اینستاگرام حسن شماعی زاده
به روز شده در      شنبه 23 اردیبهشت 1396     -   Saturday May 13 2017

حسن شماعی زاده خواننده و آهنگساز ایرانی مقیم آمریکا می گوید گروهی از هکرهای ارتش سایبری جمهوری اسلامی با در اختیار گرفتن کنترل حساب کاربری وی در اینستاگرام کوشیده اند برای یکی از کاندیدهای انتخابات ریاست جمهوری در ایران تبلیغ کنند.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN

آقای شماعی زاده در ویدئوی کوتاهی که در حساب کاربری خود در فیسبوک منتشر کرده است با شرح این رویداد گفته در طی آخرین هفته منتهی به برگزاری انتخابات در ایران هکرهایی که حساب کابری او در شبکه اینستاگرام را هک کرده و از آن برای تبلیغ به نفع یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری در ایران استفاده کرده اند. حساب کاربری آقای شماعی زاده بیش از 79 هزار فالوئر داشته است.

شماعی زاده با ذکر این نکته که ترجیح می دهد در شرایط کنونی از مداخله در امور سیاسی پرهیز کند می افزاید کوشیده تا کنترل حساب کاربری خود را بار دیگر در دست گیرد اما موفق نشده از همین رو حساب کاربری تازه ای برای ارتباط با هوادارانش در اینستاگرام باز کرده است.

حسن شماعی‌زاده متولد ۱۳۲۲ در اصفهان، آهنگساز، خواننده و ترانه‌سرای موسیقی پاپ ایرانی است. برخی از آهنگ‌های محبوب موسیقی پاپ ایرانی که توسط خوانندگان سرشناسی چون گوگوش، داریوش، ابی، عارف و… خوانده شده‌اند، از ساخته‌های او بوده است. آقای شماعی زاده پس ازانقلاب ۱۳۵۷، به همراه خانواده‌اش به آمریکا مهاجرت کرد و از آن زمان در این کشور به آهنگ‌سازی و خوانندگی مشغول است. بسیاری از فعالان موسیقی  به آقای شماعی زاده لقب استاد داده و برای وی به عنوان یکی از پیشکسوتان صاحب سبک موسیقی پاپ ایرانی احترام ویژه ای قائل هستند.

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©