تظاهرات اعتراضی به نمایش انتخاباتی جمهوری اسلامی در واشنگتن دی سی
به روز شده در      جمعه 29 اردیبهشت 1396     -   Friday May 19 2017

گروه بزرگی از شهروندان ایرانی تبار ساکن پایتخت آمریکا و مناطق همجوار آن در ایالت های ویرجینیا و مریلند همزمان با رای گیری انتخابات ریاست جمهوری علیه این نمایش انتخاباتی در مرکز واشنگتن تظاهرات کرده اند.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی

شیرین نریمان فعال حقوق بشر در ویرجینیا و زندانی سابق سیاسی در ایران ضمن اعلام خبر گفت تجمع در مقابل دفتر حافظ منافع جمهوری اسلامی ایران که بخشی از سفارت پاکستان در واشنگتن است، برگزار شده است.

دفتر حافظ منافع ایران در واشنگتن حوزه مرکزی اخذ رای در آمریکا است. این تظاهرات از ساعت 11 پیش از ظهر به وقت محلی در مقابل شماره 1103 خیابان شماره بیست و سوم در واشنگتن که محل استقرار دفتر حافظ منافع جمهوری اسلامی است برپا شده است.

خانم نریمان گفته است: «پیام شرکت کنندگان در تظاهرات این است که انتخابات ریاست جمهوری در ایران فریبی بیش نیست، نه عادلانه است و نه آزاد و مردم ایران مجبورند میان شارلاتانی به نام حسن روحانی و قاتلی به نام ابراهیم رئیسی انتخاب کنند.» شرکت کنندگان در تظاهرات همچنین همه مردم ایران را به تحریم انتخابات ترغیب می کنند.

کن تیمرمن رئیس «بنیاد دمکراسی برای ایران» مستقر در واشنگتن روز پنجشنبه در مقاله ای که در نشریه فرانت پیج انتشار یافت، از دولت دونالد ترامپ خواست تا «۵۶ حوزه اخذ رای غیرقانونی را که مقامات رژیم ایران گفته اند روز جمعه در ایالات آمریکا برپا خواهند کرد» تعطیل کند. 

تیمرمن افزوده: «این انتخابات به اندازه انتخاباتی که جوزف استالین در شوروی دهه ۱۹۳۰ و صدام حسین در عراق دهه هشتاد برگزار می کرد، آزاد است.»

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©