سگ آزار دیده ایرانی به کالیفرنیا رسید
به روز شده در      چهارشنبه 10 خرداد 1396     -   Wednesday May 31 2017

پاگی سگ معروفی که در ایران مورد آزار و سواستفاده قرار گرفته بود، ‌با تلاش یک زن نیکوکار امریکایی که به «ملکه پاگی» بشهرت یافته است، به سلامت به جنوب کالیفرنیا وارد شد.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی
شبکه خبری ای بی سی ‌لس‌آنجلس ضمن انتشار عکسها و پست‌های اینستاگرام در مورد این سگ نوشت « ایزابلا با 30 هزار فالوور در شبکه‌های مجازی امروز از رسیدن پاگی از ایران به ‌لس‌آنجلس خبر داد.»
این شبکه از ایزابلا با نامی موسوم به « ملکه پاگی» که مصداق نجات دهنده‌ای برای حیوان است یادکرد.
پاگی سگ رنج دیده‌ای بوده که در کنار یکی از جاده‌های ایران در حالی که خودرویی او را زیر گرفته بود از ناحیه گردن دچار آسیب جدی بوده است.
ایزابلا می‌گوید یکی از ایرانیان عاشق حیوانات (بر اساس پژوهشهای  خبرگزاری ایرانشهرنام خانم ایرانی که  به اخثصار در خبرگزاری ای بی سی "کتی" اعلام شده است ، خانم کتایون کارگشا و مقیم شهر نیواورلئان ایالت لوییزیانا می باشند ) که فقط برای نجات این سگ از نیواورلئان به تهران سفر کرد و پس از 5 ساعت توقف در فرودگاه تهران ، سگ را تحویل گرفته و ایران را به مقصد امریکا ترک کرد. ملکه پاگی خانم کتی (کارگشا)  را بدلیل انجام این کار شجاعانه ، یک قهرمان خواند. 
ایزابلا می‌گوید در تمام مدت پروازهای طولانی از تهران به فرانکفورت و سپس از آن گذرگاه به ‌لس‌آنجلس انتظار ملاقات پاگی را داشته است.

 

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©