توئیت توهین آمیز رضا اصلان خطاب به ترامپ حذف شد
به روز شده در      یکشنبه 14 خرداد 1396     -   Sunday June 4 2017

توئیت توهین آمیز رضا اصلان خبرنگار ایرانی آمریکایی شبکه CNN که طی آن رییس جمهور آمریکا را «کثافت» لقب داده و وی را مایه خجالت بشریت دانسته بود از صفحه حساب کاربری آقای اصلان در توئیتر حذف شده است. هنوز معلوم نیست حذف این توئیت اقدامی شخصی از سوی آقای اصلان است یا به خواست مدیران ارشد CNN انجام شده است.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی

رضا اصلان خبرنگار و مجری شناخته شده شبکه خبری CNN در پاسخ به توییتی از سوی رییس جمهوری آمریکا که ابراز امیدواری کرده بود تا با اجرای قوانین ممنوعیت های سفر به آمریکا به توان از امنیت بیشتری در این کشور برخوردار شد نوشته بود: «این کثافت، نه تنها مایه شرمساری برای آمریکا و ریاست جمهوری است بلکه مایه خجالت برای بشریت است.»

انتشار این توئیت توهین آمیز در فاصله زمانی کوتاهی موجی از واکنش های متفاوت به آقای اصلان را برانگیخت. با این حال بسیاری از کاربران توئیتر  با اینکه خود را مخالف نظرات آقای ترامپ معرفی می کردند اما ادبیات آقای اصلان را نیز ناپسند دانسته بودند. با این حال آقای اصلان پیش از این نیز در توئیتر خطاب به آقای ترامپ با ادبیاتی تقریبا مشابه پیام فرستاده بود 

اگرچه پیام توئیتری آقای اصلان تقریبا 16 ساعت پس از انتشار از حساب کاربری وی حذف شده است با این حال مشخص نیست دلیل حذف این پیام با اراده شخصی آقای اصلان انجام شده یا مسئولیت شغلی او در شبکه CNN مدیران این شبکه خبری را وا داشته است تا در فضای مناقشه آلود بین CNN و کاخ سفید، پرونده تازه ای را باز نکنند. اگرچه واکنش رسانه های راستگرا در آمریکا به ادبیات مجری CNN در توئیتر بازتاب گسترده ای به آن داده است.

شایان ذکر است بر اساس اطلاعات مندرج در تارنمای رسمی گروه نایاک که خود را شورای ملی ایرانیان آمریکا می خواند، رضا اصلان عضو گروه مشاوران این سازمان است. نایاک متهم به لابی گری برای جمهوری اسلامی در واشنگتن دی سی و از مخالفان مواضع آقای ترامپ خصوصا فرمان محدودیت برای سفر اتباع کشورهای شش گانه از جمله ایران به آمریکا است و در این راستا اقدام به برپایی تظاهرات اعتراضی نیز کرده بود.

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©