سی ان ان: رضا اصلان اخراج شده است
به روز شده در      جمعه 19 خرداد 1396     -   Friday June 9 2017

چندی پیش خبرگزاری ایرانشهر از پیام توییتری اهانت آمیز «رضا اصلان» مجری ایرانی تبار شبکه خبری سی ان ان خطاب به رییس جمهور «دانلد ترامپ» خبر داد و اکنون پس از گذشت حدود یک هفته از آن ماجرا، سی ان ان روابط خود را با رضا اصلان قطع کرده است.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی

رضا اصلان خبرنگار و مجری شناخته شده برنامه «مومن» (Believer) شبکه خبری CNN در پاسخ به توییتی از سوی رییس جمهوری آمریکا که بلافاصله پس از حملات تروریستی لندن در سوم ژوئن منتشر شد و در آن ابراز امیدواری کرده بود تا با اجرای قوانین ممنوعیت­ های سفر به آمریکا، توان امنیتی این کشور افزایش یابد، نوشته بود: «این کثافت، نه تنها مایه شرمساری برای آمریکا و ریاست جمهوری است بلکه مایه خجالت برای بشریت است.»

این توییت اهانت­ آمیز و خارج از نزاکت، موجی از واکنش­ های متفاوت را در شبکه­ های اجتماعی به وجود آورد؛ همانگونه که بسیاری از مردم با پیام دانلد ترامپ مخالف بودند و نسبت به آن انتقاد داشتند ولی ادبیات (!) آقای اصلان را نیز ناپسند دانستند.

به گزارش شبکه خبری فاکس ­نیوز، با اینکه توییت رضا اصلان 16 ساعت پس از انتشار حذف شد و وی نیز در این باره عذرخواهی کرد اما شبکه CNN تصمیم گرفت تا با وی قطع همکاری کند. یک مقام CNN در گفتگو با فاکس­ نیوز ضمن آرزوی موفقیت برای آقای اصلان و تیم تهیه­ کننده برنامه مومن (Believer)، اعلام کرد که شبکه CNN تولید فصل دوم این برنامه را از دستور کار خود خارج کرده است.

رضا اصلان 45 ساله پیش از این در یکی از سری برنامه­ های خود به نام «مومن» در کنار یکی از فرقه ­های افراطی آدمخوار هندو، مغز انسان خورد و باعث جنجال زیادی در رسانه ­ها شده بود. قطع رابطه سی ­ان ­ان با آقای اصلان دومین مورد از اخراج­ های همکاران این شبکه خبری هوادار حزب دموکرات به دلیل توهین های غیر منطقی و خارج از عرف به ریاست ­جمهوری آمریکاست که در بازه زمانی اخیر روی می­ دهد؛ «کتی گریفین» کمدین معروف سی ­­ان­ ان نیز که به شوخی  تصویر سر بریده آقای ترامپ را منتشر کرد، پیش­تر اخراج شد.

لازم به یادآوری است رضا اصلان در یکی از اعضای هیئت مشاوران گروه موسوم نایاک است که به فعالیت در راستای پیشبرد سیاست حمایت از جمهوری اسلامی ایران در ایالات متحده متهم است.

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©