تبریک روز پدر به سبک نور پهلوی
به روز شده در      سه شنبه 30 خرداد 1396     -   Tuesday June 20 2017

نیمی از دنبال کنندگان حساب کاربری نور پهلوی در اینستاگرام پای عکسی که او از دوران کودکی با پدرش شاهزاده رضا پهلوی به مناسبت روز پدر منتشر کرده است لایک زده‌اند. کسانی که دست کم برایشان سبک زندگی دختر ارشد آخرین خانواده سلطنتی ایران جذاب است.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN
«صفحه «نور پهلوی» شاهزاده ۲۴ ساله و نوه محمد رضا پهلوی آخرین شاه ایران، در اینستاگرام طرفداران زیادی پیدا کرده و این صفحه به نور امیدی برای کسانی تبدیل شده که آرزوی روزهای بهتری برای ایران دارند.»
این جملات را وب سايت هيت ايستريت وابسته به شركت داوجونز، ناشر وال استريت ژورنال در مقاله‌ای می‌نویسد که کوشیده تا از زندگی این عضو خانواده سلطنتی پیشین ایران به عنوان یک دختر علاقمند و فعال در عرصه مدلینگ برای خوانندگانش گزارش کند.
اکانت اینستاگرام  نور پهلوی که حالا بیش از 56 هزار فالوئر دارد به صورت معناداری از «سیاست زدگی» که بیش از 90 سال است با نام خانوادگی او اجین شده، دور است و در آن، آنچه بیشتر به چشم می‌خورد شور و شوق دختر جوانی است که بیشترین سال‌های زندگی خود را در نیویورک سپری کرده و حالا در سفرهای متنوعی از استانبول در ترکیه گرفته تا لس‌آنجلس در کالیفرنیا می‌توان علاقه او به هنر خصوصا مدلینگ و فشن را دید.
با این حال پدر او در مقام شاهزاده‌ای که ریاست شورای ملی ایران را به عهده دارد برای سرنگونی رژیم استبداد دینی در ایران می‌کوشد و هواداران بسیاری در بین اپوزسیون دارد. کسانی که می خواهند پس از تغییر حاکمیت در ایران بار دیگر خاندان پهلوی در ایران حکومت کنند.
اگرچه دست کم نور که فرزند ارشد شاهزاده رضا به عنوان وارث تاج و تخت است علاقه‌ای به در اختیار گرفتن قدرت سیاسی از خود نشان نمی‌دهد.
با اینکه نور پهلوی گاهگداری عکس‌هایی با مادر بزرگش شهبانو فرح یا پدرش به مناسبت‌های خانوادگی منتشر می‌کند یا به همراه دوستانی همچون جلسی کلینتون  دختر بیل کلینتون در برخی رویدادها ظاهر می‌شود، اما سبک زندگی این شاهزاده ایرانی بیشتر به رویایی برای دختران همسن او در ایران شبیه است. رویایی که او با انتشار عکسی از دوران کودکی با پدرش به مناسبت روز پدر در آمریکا، آن را با هم‌نسلان خود به اشتراک گذاشته است.
 
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©