لس‌آنجلس آماده برای میزبانی از 100 هزار نفر در رونمایی از تندیس منشور کوروش
به روز شده در      چهارشنبه 7 تیر 1396     -   Wednesday June 28 2017

هم‌زمان با روز استقلال آمریکا از هدیه ارزشمند ایرانیان به شهر لس‌آنجلس که تندیسی از منشور کوروش با نام Freedom Sculpture است، در تقاطع خیابان‌های Santa Monica و Avenue of the Stars طی مراسم با شکوهی که از سوی بنیاد فرهنگ برنامه ریزی شده است، رونمایی خواهد شد.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی
در این مراسم که از ساعت 5:30 دقیقه عصر تا 10 شب به وقت غرب آمریکا ادامه خواهد داشت علاوه بر حضور مقامات مهم فدرال و ایالتی، ابی خوانده سرشناس ایرانی به همراه آرش روی استیج رفته و کنسرتی ویژه را اجرا خواهند کرد.
همچنین به گفته منابع خبری در بنیاد فرهنگ اجرای برنامه رونمایی از تندیس آزادی
(Freedom Sculpture) را مکس امینی کمدین سرشناس ایرانی آمریکایی بر عهده خواهد داشت.
برپایی این مراسم در روز سه شنبه چهارم جولای با محدودیت های ویژه ترافیکی در بلوار سانتامونیکا و محدوده سنچری سیتی همراه خواهد بود که بر ترافیک پرتردد غرب لس‌آنجلس در روز استقلال تاثیر می‌گذارد.
به گفته مسئولان برپایی این مراسم با اینکه گمانه زنی‌ها از احتمال مشارکت بین 30 تا 50 هزار بازدید کننده اعم از ایرانیان مقیم و یا شهروندان غیر ایرانی تبار لس‌آنجلس در این مراسم خبر می‌دهد اما ستاد رونمایی از تندیس آزادی ظرفیت لازم برای میزبانی از 100 هزار بازدید کننده از مراسم چهارم جولای را که با آتش بازی رزو استقلال به پایان خواهد رسید،فراهم کرده است.
شایان ذکر است برای ساختن این تندیس یک میلیون ایرانی تبار با کمک‌های مالی خود مشارکت داشته‌اند.
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©