اظهارات یک عضو ایرانی اتحادیه ملی وکلا علیه فرمان رییس جمهوری
به روز شده در      چهارشنبه 28 تیر 1396     -   Wednesday July 19 2017

تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN
نسخه اصلاح شده‌ای از فرمان پرزیدنت ترامپ مبنی بر محدودیت سفر به ایالات متحده به بروز هراس‌های تازه‌ای در میان جامعه پر جمعیت ایرانیان در لس‌آنجلس منجر شده است.
آمنه میرزا قاضی، مدیر اجرایی شعبه لس‌آنجلس اتحادیه ملی وکلا می‌گوید وکلای مهاجرت در خصوص قانون ممنوعیت سفر، حتی نسخه اصلاح شده آن «به شدت نگران» هستند.
خانم قاضی می‌گوید: «هنوز سردرگمی‌های بسیاری در خصوص اینکه قانون مذکور چه اثری بر افراد و اعضای خانواده شان می‌گذارد وجود دارد. اعضای جامعه ایرانیان بی اندازه دلواپس هستند. پروسه اخذ ویزا همین حالا با ریزه‌کاری‌های بسیار همراه است و سال هاست به همین منوال بوده است."
پس از آنکه دادگاه عالی ایالات متحده بخش‌هایی از قانون رد شده توسط دادگاه‌ها را تایید کرد، دولت ترامپ شاخصه‌های جدیدی برای درخواست ویزا از اتباع ۶ کشور وضع کرد، از جمله روابط تجاری یا فامیلی نزدیک با ایالات متحده.
 استدلال ترامپ این است که این کشورها با تروریسم ارتباط دارند و این ممنوعیت بیش از پیش ایالات متحده را در مقابل حملات تروریستی مصون می‌دارد.
آمنه میرزا قاضی می‌گوید قانون ممنوعیت می‌تواند بر روی کارآموزان وی که خانواده شان ایرانی هستند تاثیر بگذارد. به گفته وی «مادربزرگ یکی از کارآموزانش می‌خواسته به ایران برود تا خانواده اش را ببیند. پس از محدودیت‌های اخیر، آن‌ها نگران این بودند که اوضاع به سرعت تغییر کند، پس تصمیم گرفت که صبر کند و منتظر بماند.
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©