پلیس انگلستان پناهجوی کودک آزار ایرانی را دستگیر کرد
به روز شده در      یکشنبه 12 شهریور 1396     -   Sunday September 3 2017

یک پناهجوی ایرانی تبار مقیم انگلستان که در شبکه های اجتماعی اینترنتی با پسری نوجوان رابطه دوستانه برقرار کرده بود، بدلیل تلاش برای ایجاد رابطه جنسی با او دستگیر و به زندان محکوم شد.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی
به گزارش روزنامه دیلی میل انگلیس، «بهرام حسینی» 49 ساله پناهجوی ایرانی-تبار ساکن در پانت فرکت (وست یورکشیر) پس از آشنایی با پسر نوجوان 14 ساله در شبکه اجتماعی Kik، به قصد برقراری رابطه جنسی با وی، وعده دیدار با او در ایستگاه راه آهن نیوکسل می گذارد. هنگامی که بهرام حسینی بعد از سفری یکصد مایلی به محل مورد نظر می رسد توسط یگان ویژه مبارزه با پدوفیلی (سکس با کودکان) دستگیر می شود. بهرام حسینی در هنگام بازداشت وانمود می کرد زبان انگلیسی نمی داند. 
روز پنجشنبه 31 آگست، دادگاه سلطنتی شهر لیدز بهرام حسینی را به جرم اقدام به ایجاد رابطه جنسی با شخص زیر سن قانونی به زندان محکوم کرد. «کاترین سیلورتن»، دادستان، گفت: «بهرام حسینی به طعمه نوجوانش گفته، او 48 ساله است و بدنبال دوست پسری برای عشق یا سکس می گردد.»
قاضی دادگاه در مورد پرونده بهرام حسینی و اخراج او از انگلستان گفت: «درباره اخراج وی از کشور، دادگاه مهاجرت و پناهندگی تصمیم خواهد گرفت.»
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©