مرسدس بنز طراح جوان ایرانی تبار را استخدام کرد
به روز شده در      سه شنبه 14 شهریور 1396     -   Tuesday September 5 2017

کمپانی تولید خودروی مدرسدس بنز که در آلمان واقع است با معرفی طرح خوردروی دونفره جدید خود که آن را اسمارت کار می‌خواند، از حسین امینی یکتا طراح جوان ایرانی این خودرو دعوت به همکاری دائم کرد.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN

حسین امینی یکتا 32 ساله متولد تهران است و در سال‌های اخیر در شهر میلان در ایتالیا به ادامه تحصیل در رشته طراحی صنعتی مشغول بوده است.

آقای امینی یکتا برای تز پایان‌نامه خود در مقطع کارشناسی ارشد  در دانشکده طراحی صنعتی میلان اقدام به طراحی یک نمونه مفهومی از خودروی مشهور لامبورگینی با نام گانادور کرد که در جشنواره‌های طراحی خودرو 2016 جهان، مورد ستایش قرار گرفته است. همین شهرت باعث شد تا کوپانی بنز نیز با دیده متفاوتی به طراحی‌های آقای امینی توجه کند.

حسین امینی یکتا که در سابقه کاری خود تاسیس شرکت طراحی ساوین و همکاری در طرح نهایی سمند  به عنوان خودروی ملی ایران را دارد، در زمینه طراحی آمبولانس، مینی‌بوس و چند زرح تولید نشده کامیون و کامیونت نیز فعالیت داشته است. او همچنین عضو تیم همکار ساخت خودروی الکتریکی در دو گروه تخصصی دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه تهران بود. اما به دلیل عدم توجه مسئولان حکومتی ناگزیر به مهاجرت از ایران شد.

امینی یکتا  اخیرا و در رونمایی از طرح‌های تازه مرسدس بنز در کنار نسل جدید خودروی اسمارت دیده شد و تایید کرد نسل نوین خودروی شهری کوچک مرسدس بنز را طراحی کرده است. همزمان استودیوی طراحی مرسدس بنز با مدیریت گوردون واگنر تایید کرده که از آقای امینی برای همکاری دائم دعوت به عمل آورده است. این استودیو تلاش دارد هویتی نوین برای قدیمی‌ترین خودروساز جهان دست و پا کنند.

 

 

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©