نقش آفرینی نوید نگهبان در فیلم «علاءالدین» قطعی شد
به روز شده در      پنجشنبه 16 شهریور 1396     -   Thursday September 7 2017

«نوید نگهبان» هنرمند ایرانی آمریکایی ساکن لس آنجلس به جمع بازیگران فیلم جدید « علاءالدین» پیوسته است و در این پروژه بزرگ شرکت «دیزنی» در نقش «سلطان» هنرنمایی خواهد کرد.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN

این روزها تولید فیلم علاءالدین یکی از خبرهای داغ سینمایی جهان است و شرکت دیزنی سرگرم انتخاب نهایی بازیگران برای این اثر هیجان انگیز است.

تا این لحظه حضور بازیگرانی چون «ویل اسمیت»، «نائومی اسکات»، «مروان کنزاری»، «منا مسعود»، «نسیم پدراد» و «بیلی مگنوسن» در این پروژه قطعی شده و فیلم در مرحله پیش تولید قرار دارد.

نوید نگهبان از بازیگران فعال ایرانی در لس آنجلس است و در سالهای اخیر در فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی مختلفی حضور داشته، از جمله «هملند»، «تک تیرانداز آمریکایی» و «بابا جون» که سال گذشته نماینده اسرائیل در مراسم اسکار بود.

از مشهورترین نقشهای او می توان به «ابونظیر» در سریال تلویزیونی «هملند» اشاره کرد، تروریست بی رحم و خشنی که از شخصیت های اصلی فصل سوم این مجموعه پر بیننده بود.

علاءالدین با الهام از داستان های «هزار و یک شب» ساخته می شود ولی به گفته شرکت دیزنی، داستان فیلم جدید با انیمیشنی که در سال ۱۹۹۲ تولید شده تفاوتهایی اساسی دارد.

فیلم را «گای ریچی» کارگردانی می کند و فیلمنامه را «جان آگوست» نوشته، موسیقی هم توسط «الن منکن» آهنگساز برجسته آمریکایی و برنده جایره اسکار ساخته می شود.

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©