احتمال محکومیت مهاجم نژادپرست به ایرانیان در یک قلیان سرا در اورنج کانتی
به روز شده در      دوشنبه 3 مهر 1396     -   Monday September 25 2017

مرد سفیدپوستی که در یک سفره‌خانه در لیک فارست اورنج کانتی، مشتریان و خدمه ایرانی‌تبار آن را به مرگ تهدید کرده بود، خود را بی‌گناه می‌داند و این در حالیست که دادستان‌ها او را به دلیل ارتکاب به جرم جنایی و نقض حقوق شهروندی گناهکار می‌دانند.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN
«اندرو الن کاروترز» مرد 29 ساله سفیدپوستی که بر روی بدنش خالکوبی‌های نژادپرستانه دارد به دلیل تهدید کردن مشتریان و خدمه ایرانی سفره‌خانه و قلیان‌سرای BluFig در شهر لیک فارست اورنج کانتی در ایالت کالیفرنیا توسط دادستانی آمریکا گناهکار و مستوجب مجازات تشخیص داده شده است. 
به گزارش لس‌آنجلس تایمز، کاروترز که از سوی دادستانی به جرم جنایی و نقض حقوق مدنی و شهروندی متهم شده است، خود را بی‌گناه می‌داند. روز آدینه 15 سپتامبر حدود ساعت 9 شب، از آقای کاروترز خواسته شد تا محل قلیان‌سرای بلوفیگ را بدلیل رفتارهای غیر اخلاقی ترک کند اما وی مقاومت کرد و در عوض با توهین و به کار بردن الفاظ زشت، مشتریان و کارکنان ایرانی‌تبار سفره‌خانه را تهدید به مرگ کرد که باعث شد تا یکی از حاضران با مرکز فوریت‌های اضطراری 911 تماس بگیرد و نیروهای پلیس برای دستگیری این فرد وارد عمل شوند. کاروترز در هنگام دستگیری تی‌شرتی بر تن داشت که بر روی آن واژه ISIS به معنای دولت اسلامی عراق و شام (داعش) نقش بسته بود و بر روی سینه‌اش خالکوبی عبارت نژادپرستانه Hate Boy دیده می‌شد.
در صورت اثبات اتهام جرایم جنایی و نقض حقوق مدنی، اندرو الن کاروترز به شش سال زندان محکوم خواهد شد.       
 
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©