پیامد‌ها و واکنش‌های به جنایت در لاس‌وگاس
به روز شده در      چهارشنبه 12 مهر 1396     -   Wednesday October 4 2017

تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی
در تیراندازی مرگبار در لاس‌وگاس که به کشته شدن 59 نفر و زخمی شدن بیش از 500 نفر انجامیده است، شماری از افسران پلیس و شریف دپارتمان ‌لس‌آنجلس، بیکرزفیلد و ارنج کانتی نیز زخمی شده‌اند که همراه با خانواده در دوران اوقات فراغت برای شرکت در کنسرت در لاس‌وگاس بوده‌اند.
یکی ازافسران پلیس ‌لس‌آنجلس در شرایط مساعدی در بیمارستان است ولی افسر شریف دپارتمان ارنج کانتی که از ناحیه شکم چند گلوله به او اصابت کرده، شرایط مناسبی ندارد. همسران این افسرها نیز مجروح شده‌اند. دو افسر شریف دپارتمان کانتی ‌لس‌آنجلس نیز در میان مجروحان هستند . اریک گارستی شهردار ‌لس‌آنجلس بیانیه‌ای در مورد این فاجعه صادر و اظهار همدردی نموده است.
کاملا هریس سناتور ایالت کالیفرنیا و گوین نیوسام معاون فرماندار کالیفرنیا نیز بار دیگر موضوع کنترل بیشتر اسلحه را به میان آوردند.
کاملا هریس اعلام کرد که «این حوادث در آمریکا رخ می‌دهد و تکرار می‌شود و ما نمی توانیم دست به کاری نزنیم و اجازه دهیم اسلحه‌های مرگبار جنگی که برای کشتار شمار بیشتر مردم در کوتاه‌ترین زمان جنگ طراحی شده است در خانه‌های مردم باشد.
گوین نیوسام معاون فرماندار کالیفرنیا نیز ضمن همدردی با خانواده‌های قربانیان این فاجعه گفت: اگر رهبری جمهوری‌خواهان در کنگره و رئيس‌جمهور می‌خواهند به عقب‌ماندگی اخلاقی و درک نادرست خود ادامه دهند، کالیفرنیا باید راه خود را در مسیر عقلانیت ادامه دهد،ما قلبمان از این اندوه شکسته است و از این که نمی‌توانیم یک قانون منطقی در مورد اسلحه تصویب کنیم، دل شکسته هستیم.
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©