اعلام همبستگی ایرانیان لس‌آنجلس با تظاهرات سراسری مردم ایران
به روز شده در      شنبه 9 دی 1396     -   Saturday December 30 2017

گروه‌های مختلف اجتماعی و سیاسی فعال جامعه ایرانیان لس آنجلس با اعلام حمایت از تظاهرات سراسری مردم ایران و برای دفاع از هموطنان خود، طی اعلامیه ای خواهان تجمع عمومی مردم در مقابل ساختمان فدرال لس‌‌آنجلس در مجاورت محله ایرانیان این شهر شدند.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی

در اطلاعیه هماهنگ گروه‌ها و تشکل های اجتماعی و سیاسی آمده است برای حمایت از هموطنان شجاعی که اینک در خیابان‌های ایران و با خواسته سرنگونی رژیم حاکم به میدان آمده‌اند این وظیفه ماست که در اتحاد و هماهنگی کامل پشتیبان آنان باشیم.

این گروه‌ها کفته اند در روزهای شنبه سی‌ام دسامبر و یکشنبه ۳۱ دسامبر ۲۰۱۷ ساعت ۳ بعداز ظهر در مقابل ساختمان دولت فدرال در تقاطع خیابان‌های ویلشیر و وترن و در همسایگی محله ایرانیان لس‌آنجلس (وست وود) گرد هم خواهند آمد تا همصدا با مردم ایران، خواهان آزادی ایران باشند.

از دیگر سو برخی افراد و گروه های نزدیک به جناح های سیاسی جمهوری اسلامی خصوصا اصلاح طلبان که در آمریکا حضور یا فعالیت دارند با سطحی خواندن اعتراضات مردمی و نیز انتصاب آن به جناح مخالف دولت حسن روحانی می کوشند تا صدای مردم ایران را به انحراف برده و از وجاهت آن بکاهند.

تجمع مردم لس آنجلس در حمایت از تظاهرات سراسری مردم ایران فرصتی مناسب برای نشان دادن اصالت ملی حرکت مردم ایران و همچنین تشکر از پشتیبانی رییس جمهوری و سیاستمداران آمریکایی  از مطالبات مردم ایران، اعلام شده است.

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©