شاهزاده خواستار پیوستن ارتش و پلیس به مردم ایران شد
به روز شده در      چهارشنبه 13 دی 1396     -   Wednesday January 3 2018

شاهزاده رضا پهلوی از نیروهای نظامی و انتظامی خواست به «صفوف ملت» ایران بپیوندند و در توئیتی نوشت: جان باختن شماری از دلیرترین مردان و زنان وطن در اعتراضات سراسری و بازداشت عده زیادی دیگر، مردم ایران را در ادامه راه‌شان مصمم‌تر می‌کند.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN

وی افزود: از نیروهای نظامی و انتظامی می‌خواهم که همین امروز حساب خود را از مستبدان سرکوبگر جدا کنند و به صفوف ملت بپیوندند.

این چندمین موضع گیری شاهزاده رضا پهلوی درباره اعتراض های گسترده در ایران است.

روز سه شنبه هم، ساعتی بعد از اینکه رهبر جمهوری اسلامی ایران «دشمنان» را مسئول این اعتراض‌ها دانست، شاهزاده رضا پهلوی ضمن دروغ نامیدن این ادعا، نوشت، این یک دروغ است و یکی از ساخته‌های رژیم است که هر بار که احساس می‌کند تهدید شده، مطرح می‌کند. این قیام واقعی است، در حال روی دادن است، و ۱۰۰ درصد ایرانی است.

این چندمین موضع گیری شاهزاده رضا پهلوی است. روز ۱۱ دی، فرزند آخرین شاه ایران نوشته بود «فداکاری» معترضان ایرانی که هزینه هایی زیادی بر آنها تحمیل کرده، «شایسته ستایش ملی است».

شاهزاده رضا پهلوی پیش تر هم ضمن اعلام اینکه رژیم فعلی ایران را اصلاح‌پذیر نمی‌داند، گفته بود وجود این رژیم خسارات جبران ناپذیری به ایرانیان وارد کرده است. در موج تظاهرات سراسری که ایران را فرا گرفته شعارهای متعددی در حمایت از خانواده پهلوی وقدر شناسی از رضا شاه و محمدرضا شاه پهلوی در ایران سر داده شده است.

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©