عرفان قانعی فرد از خطر اخراج از آمریکا جست
به روز شده در      جمعه 24 فروردین 1397     -   Friday April 13 2018

عرفان قانعی فرد پژوهشگر تاریخ معاصر ایران که در اوائل سال 2017 از یکی از شهرهای مرزی تکزاس و مکزیک به صورت قانونی به گمان این که درخواست پناهندگی او در سال 2015 به قوت خود باقی است وارد خاک امریکا شد و بلافاصله با توجه به قوانین جدید مهاجرتی که توسط پرزیدنت ترامپ وضع شده بود در بازداشت موقت اداره مهاجرت قرار گرفت.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی
در مدت یبیش از یک سالی که از این بازداشت موقت می گذرد دادگاههای متعدد چه در تکزاس و چه در نیویورک به شرایط پرونده عرفان قانعی فرد رسیدگی کردند. حتی یک بار نیز ایشان در اواسط سال 2017 در آستانه اخراج از آمریکا قرار گرفت .  مامورین اداره مهاجرت او را  از تکزاس به  نیویورک آورده تا به خط هوایی که عازم اروپا بود تحویل دهند لکن اداره مهاجرت در نیویورک تصمیم گرفت با توجه به نقص پرونده و شنیده نشدن دفاعیاتش او را به تکزاس برگرداند.
بامداد روز 13 آپریل  2018 به وقت محلی ، وکیل ایرانی تبار او به نام آقای جمشید ایرانی که دفتر وکالت ایشان در نیویورک قرار دارد طی یک ایمیل به خبرگزاری ایرانشهر اطلاع داد که درخواست بازگشایی پرونده عرفان قانعی فرد توسط دادگاه مهاجرت در تکزاس مورد تایید قرار گرفته است و اینک پرونده پناهندگی او مورد بررسی مجدد مقامات اداره مهاجرت و قاضی پرونده قرار خواهد گرفت.
 
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©