پشتیبانی فدراسیون جهانی کارگران حمل و نقل و ترابری از اعتصاب کامیون داران ایران
به روز شده در      دوشنبه 14 خرداد 1397     -   Monday June 4 2018

فدراسیون جهانی حمل و نقل و ترلبری که نماینده بیش از 20 میلیون کارگر این صنعت نقل از ۱۴۰ کشور جهان است، با انتشار بیانیه ای از اعتصاب رانندگان کامیون در ایران پشتیبانی کرده و اعلام کرده است که با این رانندگان همبستگی کامل دارد
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی
در این بیانیه تصریح شده است که رانندگان کامیون در ایران همراه با اکثر ایرانیان از درآمد پایین و افزایش قیمتها در رنج هستند.
 
این بیانیه که به امضای نوئل کوارد رییس بخش حمل و نقل و ترابری این فدراسیون  رسیده است بر حقوق کارگران از جمله حق داشتن  سندیکاهای مستقل به عنوان کلیدی برای حل مشکلات کارگری تاکید شده است.
در این بیانیه آمده است که شرکت واحد اتوبوس رانی تهران و حومه از این اعتصاب پشتیبانی کرده است. در عین حال در بیانیه آمده است که توده ملت ایران نیز از این اعتصاب پشتیبانی کرده اند. این اعتصاب تاکنون بیش از 250 شهر را در برگرفته است و هم چنان در حال گسترش است.
در این بیانیه به شرایط بسیار بد کامیونها که نیاز به لوازم یدکی و هم چنین تعمیر دارند اشاره شده است.
آخرین خبرها حکایت از آن می کند که حکومت جمهوری اسلامی برای مقابله با خواست و اعتصاب بر حق کامیونداران متوسل به استفاده از تراک های کوچک pickup truck و هم چنین استفاده از کمانکارهای ارتش و سپاه پاسداران شده است.
کارشناسان سیاسی و صنفی معتقدند که اصناف دیگر نیز باید به پشتیبانی از رانندگان کامیون به این اعتصاب به پیوندند تا به فروپاشی رژیم استبدادی از طریق خود مردم ایران و نه خارجی ها کمک کنند.
 
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©