از دو ذهن
به روز شده در      سه شنبه 30 مرداد 1397     -   Tuesday August 21 2018

از روز چهارشنبه یکم ماه آگست جاری، برنامه شنیداری پادکست «از دو ذهن» به همت «بنیاد ندا نوبری» بصورت هفتگی پخش گردیده است.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی
از دو ذهن نگاهی است به روابط بین انسان‌ها و آنچه تاکنون بر آنها گذشته و چگونه می توان آینده را ترسیم کرد. خانم «ساره شورد» (گروگان سابق در حکومت استبداد مذهبی جمهوری اسلامی ایران) که میزبانی و اجرای پادکست از دو ذهن را بر عهده دارد، حدود 18 ماه بر روی این پروژه کار کرده است و اکنون نخستین قسمت آن با عنوان «جنگ جنسیتی خواهر و برادر» منتشر خواهد شد. در این بخش «مت» و «جکی» خواهر و برادری هستند که الان در میانسالی به سر می‌برند و از خاطرات، روابط، کشمکش و جنگ و گریزهایشان و نیز عشق عمیق خواهر و برادری حاکم بین‌شان از کودکی تاکنون با خانم شورد (مجری برنامه) سخن می گویند.
بنیاد ندا نوبری که تهیه کننده این پادکست است، سازمان غیرانتفاعی بشردوستانه ای است که با شعار «ترویج عدالت اجتماعی و زیست محیطی از طریق هنر و آموزش و پرورش» پدید آمده و سالهاست که در این زمینه فعالیت می کند. برنامه شنیداری پادکست از دو ذهن، چهارشنبه هر هفته در وبگاه بنیاد ندا نوبری به نشانی اینترنتی http://nnf.foundation و آی تیونز قابل دسترس است. 
 
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©