شکایت یک ایرانی مقیم کلرادو از دادستان کل آمریکا
به روز شده در      پنجشنبه 12 مهر 1397     -   Thursday October 4 2018

پس از دو سال انتظاربیهوده برای انجام یک مصاحبه مهاجرتی یک ایرانی در کلرادو تصمیم گرفته است که موضوع را با طرح یک شکایت علیه جف سشنز دادستان کل آمریکا با توجه به دیرکرد غیر معمولی خودش در دست بگیرد.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی
علی نجات بخش آزادانی سه شنبه گذشته دوم اکتبر شکایت خود را برمبنای طولانی شدن انتظار برای مصاحبه که به مدت 2 سال و دو ماه و 28 روز به درازا کشیده شده  که بر خلاف استانداردهای  دولت فدرال است  علیه دادستان کل آمریکا اقامه دعوا کرد. علی نجات بخش که در شهر ارورا ایالت کلرادو از سال 2011 به صورت قانونی مقیم است می گوید این انتظار سبب شده است که او نتواند به موقع شهروند آمریکا شود. در دادخواست که به دادگاه فدرال دنور(مرکز ایالت کلرادو) تسلیم شده است همچنین نام های کریستوفر ورای، مدیر اف بی آی - کریستن نیلسون، مدیر هوم لند سکوریتی و لی سیسنا مدیر اداره مهاجرت و تابعیت نیز برده شده است. 
آزادانی می گوید که او درخواست تابعیت را در 5 جولای 2016 فایل کرده است و از آن زمان به انتظار داده شدن وقت ملاقات است. زمان انتظار برای این درخواست قانونا» 180 روز است در حالی که او بیش از 800 روز انتظار کشیده است. در شکایت درخواست شده است که قاضی دادگاه به مقامات اداره مهاجرت دستور بدهد که ظرف مدت 30 روز به او  وقت مصاحبه ای برای تابعیت کشور آمریکا تعیین کنند.  سخنگوی دادستان کل از دادن پاسخ به شکایت مربوطه خودداری کرده است. 
 
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©