سرمربی یمن: نمی‌گویم ایران را می‌بریم اما تلاشمان را می‌کنیم
به روز شده در      یکشنبه 16 دی 1397     -   Sunday January 6 2019

سرمربی تیم ملی فوتبال یمن درباره آخرین شرایط تیم ملی این کشور برای جام ملت‌های آسیا به صحبت پرداخت و از آرزوهای خود گفت.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN
به نقل از استار چاپ سیدنی استرالیا ،  تیم ملی فوتبال یمن که در رتبه ۱۳۵ رده‌بندی فیفا  پایین‌ترین رده را در بین تمامی تیم‌های آسیایی حاضر در جام ملت‌های آسیا دارد باید در اولین دیدار خود برابر ایران قرار گیرد که بهترین رده را در بین تیم‌های آسیایی در رده بندی فیفا دارد. 
یان کوسیان، سرمربی تیم ملی یمن درباره حضور در جام ملت‌های آسیا گفت: این اولین دوره است که کشور کوچکی چون یمن حضور در جام ملت‌ها را تجربه می‌کند و می‌خواهیم عملکرد خوبی هم در این رقابت‌ها داشته باشیم. ما می‌توانیم رویای شکست ایران و عراق را در سر داشته باشیم. هر چند شکست دادن ایران کار آسانی نیست و واقعی به نظر نمی‌رسد ولی حداقل تلاش خواهیم کرد تا به این مهم دست یابیم. 
این سرمربی با تجربه اهل اسلواکی که در ماه اکتبر هدایت یمن را بر عهده گرفت، به دلیل شرایط سیاسی کشور یمن، مجبور شد تا در اردویی در کشور عربستان حاضر باشد و تیمش را برای جام ملت‌ها آماده کند.
او در همین رابطه گفت: این که هواداران خودمان را در امارات کنار خودمان داشته باشیم خیلی خوب است. کسانی که در یمن بودند، شرایط سختی برای زندگی دارند ولی شاید بتوانیم با پیروزی در جام ملت‌های آسیا آنها را خوشحال کنیم. ما با تیم‌های قدرتمندی چون ایران، عراق و ویتنام روبرو خواهیم شد. روحیه تیمی بالایی داریم و از نظر دفاعی هم شرایط خوبی داریم. به شما نمی‌گویم که ما این حریفان را می‌بریم ولی تلاشمان را خواهیم کرد.
نخستین بازی تیم ملی فوتبال  ایران با تیم ملی یمن در چارچوب مسابقات جام ملتهای آسیا روز دوشنبه ۷ ژانویه خواهد بود که از تلویزیون پارس به صورت انحصاری پخش خواهد شد. بهروز افراخان این بازی را گزارش خواهد کرد و رادیو آی تی آن به سرپرستی حمید شب خیز و هلت میدیا تی وی به سرپرستی دکتر جف شجره آن را رله خواهند کرد.
 
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©