۴۰ سال پس از خلافت اسلامی ولی فقیه؛ مردم ایران، تشنه "دمکراسی" اند نه برده اختاپوس مذهبی !
به روز شده در      پنجشنبه 11 بهمن 1397     -   Thursday January 31 2019

عرفان قانعی فرد- مترجم و نویسنده و پژوهشگر تاریخ معاصر که بزودی ۲ کتاب جدید با ترجمه وی در شرکت کتاب لس آنجلس رونمایی می شود، گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری ایرانشهر انجام داده است که به خلاصه ای از آن اشاره می گردد:
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی

عرفان قانعی فرد با اشاره به این که ۴۰ سال پس از "خلافت اسلامی ولی فقیه"؛ مردم ایران، تشنه "دمکراسی" اند نه برده اختاپوس مذهبی ! گفت: ۴۰ سال از روزی که یک مُلای مکار و خونخوار شیعه به اسم روح الله خمینی- مانند سیستم خلافت اسلامی اموی و عباسی و عثمانی و ... -در ایران به قدرت رسید، سپری شده است . البته گروه های تروریستی اسلامی و چپ نیز همراه و پشتیبان خمینی و مُلایان بودند و شوروی هم آتش بیارمعرکه. نکته جالب آنجاست که حضرات آزادی خواه امروز، دنباله رو آلبانی ( انور خوجه) ، عراق(صدام)، لبنان، سوریه ، لیبی (قذافی)، یاسرعرفات، کوبا( کاسترو) و.... بودند نه آزادی و دمکراسی غربی.

وی در ادامه اظهار داشت: از روزی که اختاپوس مذهبی ولی فقیه در ایران شکل گرفته؛ این سیستم خلافت بلای جان مردم منطقه شده است. این رژیم نه جمهوری است نه اسلامی و نه ایرانی. چون جمهوریت با ولایت فقیه در تضاد است و اسلام نیز دین ایرانی نیست و این حضرات مافیای اختاپوس مذهبی هم درمشهد و قم؛ ضد تاریخ و فرهنگ و جغرافیای ایران اند.
 
 قانعی فرد -مولف کتاب در دامگه حادثه- در ادامه  تأکید کرد: الان ۴۰ سال از آن خودکشی و شورش گذشته و ذهن نسل جوان نسبت به قماربازان و شرکای جرم ۱۳۵۷ روشن‌ تر شده است

یادآوری می گردد دو کتاب با عنوان " دمکراسی"  نوشته دکتر کاندولیزا رایس و "جنگ سری با ایران نوشته رونن برگمن، در این روزها با ترجمه عرفان قانعی فرد توسط شرکت کتاب منتشرمی شوند.

بخش کامل این مصاحبه در ایرانشهر هفتگی منتشر می شود

 

 
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©